stále nemohoucí

Ano, po návštěvě doktora v Berouně jsem zjistila, že kvalita lékařské péče se nutně nemusí odvíjet od velikosti města, kde se zdravotnické zařízení nachází. To, co v Brně považovali skoro za simulování, v Berouně nazvali zánětem šlach jako prase, a tak jsem vyfásla fixaci ruky. Naštěstí je pan doktor praktický a nenaordinoval mi sádru, nýbrž ortézu, kterou ale nesmím týden sundat. Musela jsem to slíbit a dokonce to mám napsané i ve zprávě. Týden nesundavat, a pak jen na umytí a namazání. Výhled? Zhruba tři až čtyři týdny. A protože nechci, abyste byli odříznutí od mého světa, dění, které se mě týká, přináším další fotočlánek.

V minulém týdnu, když bylo ještě hezky, jsme si s Kristý udělaly menší procházku. Původním cílem bylo kafe, kavárna, která se zdála být blíž než doopravdy je. Co víc, když jsme k ní konečně došly, tak jsme zjistily, že už je zavřená (definitivně), takže jsme se tomu od srdce nahlas zasmály, jak jsme se tam kvůli tomu trmácely a šly si dát kafe do školy. Cestou mi ale Kristý našla a následně dala tento krásný čtyřlístek!


Ještě jedna z cestování, kdopak uhodne, kde byla tato fotka pořízena...???


Doma se mamka pyšnila s touto kráskou, no řekněte sami, není skvostná? Když se na ní dívám, topím se v oranžové barvě a získávám pocit, že už je léto! Během mého pobytu doma jsem navštívila nejen lékaře, ale také dámy v Plzni. Strávily jsme moc pěkný vinný večer a následně sobotu v ZOO. Plzeňská zoologická je zároveň zahradou botanickou, tak tady máte pár mých úlovků...


U statku s krávou a u ohrady s koňmi byla tato krásná zahrádka.


Jabloně tam nesměly chybět!


I japonská zahrada je součástí, nechybí ani jezírko, ale to bylo nějak špinavé, tak jsem ho nefotila.


A konečně jsem zjistila, jak se jmenuje ten keř, strom, který tak miluji. On, respektive ona, dokládá, jak moc je krása pomíjivá, kvete jen chvíli a ty okvětní lístky nadělají spoustu nepořádku. Dámy a pánové, představuji Vám magnólii...


6 komentářů:

  1. S rukou tě moc lituju, snad se to spraví rychle. Já s tím nikdy u dr. nebyla, ale při bolestech nosím ortézu co jsem si sama koupila, pomáhá mi teplo. Jo, takhle jsem se naučila používat na myš levou ruku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobrý tip, ovládat myš levou rukou ;-)

      Vymazat
  2. Přeju brzké uzdravení Baruš :) Fotky jsou moc pěkné, magnólii taky zbožňuju ♥ :) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Kami, já se těch magnólií nemůžu nabažit...nyní už bohužel jen z fotek, ale přichází další láska, kvete šeřík! ;-)

      Vymazat
  3. To mě teda mrzí, taky mám podobnou zkušenost. Někdy v sedmé třídě mě srazila holka na lyžích a od té doby mě bolelo koleno (při běhání, skákání, klekání a jakékoli zátěži)...celý gympl jsem chodila k ortopedovi a ten ze mě dělal simulantku a dosáhla jsem maximálně částečného uvolnění z TV. Asi před čtyřmi roky, když jsem šla opět na ortopedii, byl tam místo toho starého ortopeda nějaký nový, který aby byl v obraze, prohlédl si staré rentgeny a mag. rezonanci a oznámil mi, že mi v koleni chybí velká část chrupavky a jak je možné, že mě ten předešlý ortoped neposlal na operaci. No a největší šílenost je, že kdyby mě na tu operaci poslal ten starý dokotor, byla by v té době ještě zadarmo. V době, kdy mi to ten jiný doktor oznámil už vyšla operace na 150 tisíc. A kdo má jen tak 150 tisíc že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný, respektive pěkně smutný. Nikdy jsem takový přístup nezažila, o to větší šok to pro mě byl...

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!