SPCH: vzpomínka na zimu

Jen dva týdny po Velikonocích přichází Spring photo challenge s tématem: vzpomínka na zimu. Když uvážím, že letos zima prakticky nebyla. Sníh jsem viděla jen v televizi a o stavení sněhuláka nemůže být řeč. I tak jsem ve svém archivu pár pěkných fotek našla, tak se pokochejte!

Zima, to jsou pro mě hlavně Vánoce a letos se mi povedlo nakoupit dárky během dvou dnů, což je můj rekord. Musím také říct, že jsem pořídila vše, co jsem chtěla, takže jsem byla doopravdy velmi spokojená.


Letos jsem poprvé viděla vánoční trhy v Brně a můj názor na ně si můžete přečíst tady.


V zimě, konkrétně v únoru mám narozeniny a tohle byl jeden z nejkrásnějších dárků od Kristý. 


Jak už jsem psala výše, zima prakticky nebyla, sníh se neobjevil, ale sakra studeně foukala, a tak kávu doplnily polévky jako nejlepší zdoj zahřátí. Tahle zelňačka byla navíc nejvíc stylově podávaná, palec nahoru pro restauraci Na Švábce v Brně!

2 komentáře:

  1. Tak zimu si taky spojuji s ozdobami a hustými polévkami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, je to období, kdy vypiju hektolitry čaje a polévku bych mohla každý den! :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!