SPCH: fotka jídla

Spring photo challenge se přehouplo do druhé poloviny. A dneska přicházím s tématem číslo čtyři s názvem fotka jídla. Kdo sledujete můj blog a facebook, víte, že fotek jídla mám neuvěřitelné množství! Bylo doopravdy velmi těžké vybrat jednu, až mě do očí bouchla fotka těstovin, ke kterým se váže vtipná historka, ano, Kristý, přichází tvůj čas!


Co za lahůdku můžete na fotce obdivovat? Smetanové špageti s rucolou a šunkou. A co je na nich zvláštního? Že původně to měli být pažitkové špageti. A jak se to přihodilo? Je to historka z doby, kdy už jsem byla na pravou ruku slabá. Kristý měla strávit sobotu u mě, měly jsme se učit. Cestou se stavěla na nákup. Na seznamu měla vše, co jsme si opsaly z internetového receptu. Když ke mě dorazila a nakoupené věci vyskládala na stůl, ptám se jí: "kde máš tu ricottu?". Která byla v původním receptu. Ukázala na rucolu a v tu chvíli oněměla. Začly jsme se smát! To je totiž praktický příklad psychického vysílení studentů MFTAP. Zasmály jsme se tomu, recept upravily a dosáhly takové dobroty, že jsem se olizovala ještě dva dny poté! Kristý, děkuji za to, že jsi!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!