SPCH: detail pokoje

A je tu další z řady Spring photo challenge, tentokrát byl objektem zkoumání detail pokoje. Vzhledem k tomu, že bydlím v pronájmu na studentském bytě, nemám tedy moc možností, jak si bydlení upravit. Nebydlím v pokoji sama, a tak člověk má omezený prostor k manipulaci. Přesto se mi podařilo docílit malého koutku, respektive kousku stěny, který jsem si uzpůsobila k obrazu svému. 


Že je jeden obrázek nakřivo? Jo, nedrží, nechce držet, tak jsem ho tak nechala a není to úplně tak hrozné, naopak to trochu dýchá lyričností...hihi. Obrázky, kdo sledujete můj blog už od Švýcarska, znáte. Byly to dárky od Martinky, která se bude v létě vdávat. Co to znamená? Asi pojedu v létě do Švýcarska, jupííííííí!

8 komentářů:

  1. Obrázky se mi moc líbí. A to že je jeden nakřivo se mi líbí ještě více. .)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta křivost je super, dodává to tomu šmrnc, kór s příběhem. Švýcarsko ti přeju.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké :)! Křivému obrázku fandim :D :) !!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten modrý se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!