rodinná oslava

Jeden z posledních víkendů jsem strávila doma, byla rodinná oslava, a tak jsem trochu fotila, ale zjistila jsem, že nejfotogeničtější je jídlo! Tak se trochu pokochejte..

slunečnice ve vazbě vždy rozsvítí celý den

...a u jednoho kvítí nezůstalo...


...a i dobroty jsme měli...


...dortík nesměl chybět (ten součet berte jako léta dvou pro mě důležitých lidí)...


...babi s dědou se vytasili s perníčkovýmy tofinkami...


...špenátová roláda všem chutnala, a tak se stane asi stálicí naší rodiny...


...můj výtvor v podobě boeuf burguignon...


...náš krasavec...


...a babičky skalka. Bylo tam krásně!

A co vy? Jak si užíváte jara a rodinných oslav?

3 komentáře:

  1. Mňam, děláš mi chutě :)) Ta slunečnice je nádherná ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm... samé dobroty.... s chutí bych si dala ... zvlášť tu roládu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!