óda na podvýšku

Říká se, co je malé, to je hezké. Souhlasíte? Já říkám, že výjimky se vždycky najdou...o tom ale dnešní povídání není. O čem tedy? Během následujících řádků Vám přiblížím pár situací z mého života, které se týkají výšce, tělesným centimetrům.

zdroj
Před nedávnem jsme se bavili ve třídě s lidmi, co jsou v Brně déle než já. Došli jsme paradoxně k názoru, že znám město lépe, než oni. Možná se ptáte: jak to? Odpověď je jednoduchá, jezdím městem tramvají a dívám se pozorně z okna. Mám částečnou fotografickou a prostorovou paměť, a tak mi orientace ve městě neděla problém. A kde je ta výška? Spolužák se zmínil, že taky jezdí tramvají, ale většinou stojí a jak je veliký, tak už kouká do stropu, nikoli z okna.

Když mi bylo ještě náct, hrávala jsem basket. Dneska už mi to nikdo nevěří. I tehdy jsem si přála, abych byla vyšší. Hrála jsem s holkami v průměru o dva roky mladšími a většina byla vyšší než já.

A poslední historka je z minulého týdne, kdy jsme se spolužačkou měly prezentaci na zdravý životní styl. V rámci toho jsme se dostaly k BMI indexu. Napsaly jsme vzoreček na tabuli, popsaly výpočet a když jsme vysvětlovaly výsledky a dostaly se k tabulkám nadváhy, z našeho profesora vypadlo, že pokud nám vychází BMI nad 30, tak máme podvýšku!!

Sama mám zhruba sto šedesát centimentrů, i když jsem zažila spoustu chvil, kdy jsem si přála mít delší nohy, nemuset zkracovat kalhoty a aby mi padly delší sukně, ale je tomu jinak. Smířila jsem se s tím, že nemám nohy jako gazela a taky žiju. Holky, mějte se rády, ať už máte dva metry nebo jeden, jsou horší věci na světě! 



2 komentáře:

  1. Ja som nastastie spokojna :) 170cm je tak akurat :)

    Ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway o nove telove mliecka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mám taky metr šede a jsem s tim v klidu, žádný stresy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!