na věku nezáleží

Pokud člověk pije alkohol, je jedno, kolik mu, po konzumaci většího množství všichni vypadají stejně, stejně nechutně. Jak jste si možná všimli na facebooku, byla jsem o víkendu na majálesu v Plzni. Byla jsem tam pracovně a nestačila se divit!


Nikdy jsem si lístek na majáles nekupovala, vždy jsem tam pracovala, ale když už bych na nějaký ten festival šla, tak bych rozhodně nebyla za dámu. Zvolila bych pohodlnou variantu džínsů s trikem a kecky. Ne každý ale sdílí můj názor na festivalovou módu. K vidění byly dámy v šatičkách a botech na podpatcích(!!!), dámy v sáčkách, prostě byly za dámy. S postupující hodinou ale přibývalo množství vypitého alkoholu, mizely zábrany a chování dam se blížilo chování opic (bez ohledu na věk). Ne, že by to u pánů nebylo stejné, ovšem ti nechodili na festival v oblecích ani v košilích! 


Amfiteátr se naplnil, sluníčko svítilo a bylo nám všem hej! Majáles se povedl, až na pár maličkostí šlo všechno hladce jako po másle a já už se těším na příští rok, doufejme, že za stejného počasí!

A co vy? Chodíte na festivaly vystajlovaní nebo volíte pohodlnou variantu, kterou nějaké to polití pivem (které fakticky hrozí, myšleno od cizinců) nebude bolet?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!