jarní procházení

Velikonoční víkend jsem strávila doma. Doháněla resty, navštěvovala jednotlivé členy rodiny a výletila. Bylo krásné počasí, takže se mě držela dobrá nálada. Přináším Vám proto pár fotek z těchto veselých chvil...


V sobotu jsme se byli projít kolem Berounky. Šli jsme z Berouna do Srbska a zpět. Bylo krásné počasí, příroda žila a my profitovali z volného dne. Jako první jsme potkali ohradu s koňmi a jeden mi tak krásně zapózoval, no řekněte sami...


Příroda je v jednom květu, všude plno barev, proto mám jaro ráda!


Když jsme došli do Srbska, zastavili jsme se na malé občerstvení v restauraci na břehu řeky. Já osobně k ní mám vztah. Když jsem byla malá, jezdili jsme tam na smažák a naši tam měli svatební hostinu. Tuhle sobotu nás ale obsloužili vynikající malinovou limonádou, která nebyla extra sladká a byly v ní celé maliny.


Cestou zpátky jsem si všimla takové malé zahrádky, na jejímž plotě byly hrnky. Nikdy jsem jich neviděla tolik.


A když už jsme byli skoro zpátky v Berouně, potkali jsme na silnici několik šneků, tak jsme je dali do trávy, děláte to taky?


2 komentáře:

  1. prijemné fotky, hlavne sa na ne dobre pozerá, ked je vonku škaredé počasie, tak ako dnes u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, taky je občas volím jako terapii při ošklivém počasí :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!