únorové radosti

Měsíc utekl jako voda a jsou tu nové radosti. Tentokrát za únor, který byl speciální v tom, že jsem oslavila narozeniny a dostala jsem spoustu dárků. Ze všech jsem měla radost. Samozřejmě jsem obdržela i pár obálek, a tak jsem nakupovala. Myslela jsem si, že toho moc nebylo, ale nakonec mám pěknou sbírku, tak jdeme na to! 
nakupování na internetu u mě přichází ve vlnách
Na začátku měsíce jsem řešila určité problémy, tak nějak se nic moc nevedlo, a z toho všeho stresu se mi na tváři udělaly boláky, jaké jsem ještě neměla. Nechtěly zasychat, natož se hojit. A tak jsem se každé ráno malovala víc než obvykle, dávala si záležet na makeupu, až jsem to nevydržela a skočila do DMka a koupila si tam dvě masky. Pořizovací cena každé z nich byla asi 22 Kč, takže nic hrozného, navíc je každá na dvě použití. A světe div se, ony mi pomohly! Hnědý lak ve slevě za 20 Kč byl už pak jen příjemný bonus.

She lak v odstínu 330 a maska s jílem a s výtažky z mrtvého moře
Mám jemné a poměrně husté vlasy. Nemastí se nijak extrémně a ani nemám lupy, ale prostě nemůžu používat jeden šampón, to mě pak začne svědět hlava, a tak je střídám a běžně mám ve sprše dva až tři otevřené. A když jsem v té drogérii už byla, je to pro mě zakázaná zóna jako papírnictví, tak jsem se porozhlédla i po jiných věcech. Nakonec jsem při odchodu měla v tašce šampon od Garnieru asi za 40 Kč s pivními kvasnicemi, sprcháč od Balei za 40 Kč s vůní mrtvého moře, obojí krásně voní a s kuličkovým deodorantem taky od Garnieru. Ty jejich minerální používám už aspoň pět let a jsem s nimi moc spokojená.


V polovině února jsem byla doma, od Vánoc jsem tam nebyla. Také jsem si udělala výlet do Plzně, kam jsem šla na divadelní ples. A protože jsem si zapomněla transparentní pudr v Brně, chtěla jsem si ho koupit. Ten od NYC neměli, a tak jsem sáhla po stejném produktu ale od Essence. Musím říct, že jsem ho vyzkoušela zatím jen na masku, ale rádoby fórové balení má deset bodů z deseti. Už mi dvakrát spadl a není na něm ani škrábnutí. Navíc se pudr nevysypal, takže je nadále životaschopný. Nakupovala jsem v Rossmannovi, kde mají Catrice stojan, tak jsem toho využila a koupila Lou natolik oslavovaný korektor. Jsem zvědavá, jestli obstojí i u mě. Na NYC měli veliké slevy, a tak jsem si koupila oblíbený primer od nich a celý nákup jsem zakončila ještě korektorem od Essence, který jsem tentokrát vzala v novém odstínu Matt Ivory 06, tak uvidíme. Nákup byl za necelých 300 Kč, ale kupovala jsem nezbytnosti...


Občas jsem zmatená jak lesní včela. Když jsem po plesovém a oslavovacím víkendu dorazila do Brna, chtěla jsem spolubydlící půjčit jedny stíny od NYC, protože ty její došly. Prohledala jsem všechno a nenašla je. Nabyla jsem dojmu, že jsem je zapomněla doma v Berouně. Vzhledem k tomu, že ty stíny obsahují i bázi, kterou používám, tak jsem druhý den šla koupit novou, přeci jen se domů jen tak nedostanu. A co se nestalo, když jsem přišla na byt s koupenou bází a dalšími věcmi, uklízela jsem kufr, co jsem dostala k narozeninám, a v síťce jsem objevila hledané stíny!! Prostě jsem je přehlídla, chjo. Kromě báze jsem si koupila i štětec na pudr, protože ten můj starý už odešel. Dál jsem si domů odnesla svrchní lak od Essence, který už přestali vyrábět, tak jsem ulovila ještě jeden do zásoby, než úplně zmizí z regálů. 
Víte, že jsem majitelka velkého počtu laků, ale sháním černý s úzkým štětečkem, abych si mohla dělat domácí zebry. V naší noname drogérii se mi líbil úzký flakón černého laku, jaké bylo doma zklamání, že má klasický štětec. A protože mám ráda nail art a mám spolubydlící, která miluje Japonsko a studovala japonštinu, našla jsem pro ní ideální nápad na nehty, k jeho uskutečnění jsem potřebovala speciální štětec, tak jsem ho ulovila u Essence.


plánovaný nail art pro Lucku
Byly doby, a není to tak dávno, co jsem vyráběla náušnice. Bavilo mě to, korálky jsem ale při stěhování nechala v Berouně spolu s dalším příslušenstvím. A tak když jsem viděla u Tchiba ve slevě troje šperkařské kleště za necelých 200 Kč, neodolala jsem. Tehdy jsem ty své první kupovala asi za 150 Kč. Už mi přišly a těším se, až je vyzkouším!


Docela poslední dobou bojuji se suchou pokožkou. přemýšlela jsem nad olejem do sprchy od Nivea, ale nevím, nakolik je to účinné, a tak jsem zůstala pro tentokrát u tělového krému. Zvolila jsem z limitované edice od Balea Diamantový sen, krásně to voní, tak snad to bude mít i užitek.

Cena: 40 Kč
A tím kosmetické nákupy definitivně skončily. S novým semestrem přišla chuť na nové potřeby do školy. Obvykle to bývají sešity nebo psací potřeby. Ty jsem ale pořídila v povánočních výprodejích, a tak přišla řada na kabelku. Není to tak, že bych si kupovala kabelku na každý semestr, jen jich nikdy není dost... Miluju Carpisu, která má vždy pěkné slevy, když tam přijdu. A i když zelenou nemám v šatníku téměř vůbec, udělala jsem si radost touhle velikou kabelkou s dvěma uchama, která má dost kapsiček, dost unese a její design je jednoduchý a krásný. Nemůžu se jí nabažit!


Je to neuvěřitelné, ale jsme na konci! Ano, to je všechno, ještě tedy čekám na dva balíčky. V jednom se skrývají štětce na nail art, které jsem koupila na eBay. Byl to můj první nákup, tak uvidíme, jak jsem byla úspěšná, nebyly tak drahé, takže pokud to nevyjde, tak mě to nebude tolik bolet, i když ty štětce bych fakt chtěla! A ještě čekám na jednu krásku, je kožená, hodí se mi k botám a má naprosto ideální tvar a délku ucha, asi už tušíte. No, řekněte sami, není krásná??

opět nákup ve slevě, něčím si to omluvit musím...
A co vy? Čím jste si udělali radost v poslední době? A děláte si radost jen tak, nebo nakupujete až když něco vyloženě potřebujete?

9 komentářů:

  1. Když jsem ve stresu, tak se mi také okamžitě zákonitě zhorší pleť, je to docela k vzteku, takže díky za tip na masku, třeba mi také pomůže :)
    Jinak ty kabelky jsou skvělé, především ta černá, takovéhle mám nejradši, můžu do nich nacpat cokoliv :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to, snad ti to pomůže. Ony mi vysušily ta zanícená místa, a pak už se to začalo hojit. ;-) Ta první kabelka je temně zelená a přesně, vejde se do ní "půl krávy" :-D

      Vymazat
  2. Jo taky si ty masky z jílem kupuji :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem si jí poprvé a byla jsem s ní moc spokojená ;-)

      Vymazat
  3. Ty nehty s květy jsou nádherné! :)) A moc se mi líbí obě tašky ;) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty nehty jsem včera zvládla, takže se určitě na FB objeví fotky ;-)

      Vymazat
  4. Taky jsem udělala prvních několik na ebay, tak jsem na to zvědavá. Ale teda určitě to nebyly objednávky poslední. :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *několik prvních objednávek (:D)

      Vymazat
    2. Tak mě zboží došlo a vypadá krásně, což znamená, že to nebylo poslední objednávání na eBay :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!