ten okamžik

Dneska to bude jen kraťoučké povídání inspirované životem, mým bytím. Konkrétně momentem, který trval asi dvě minuty. Šla jsem takhle po chodbě ve škole a v tu chvíli jsem ji cítila...


...tu vůni cukrárny. Takovou tu vanilkovou, ale zároveň i trochu dortíčkovou. Takovou tu, kterou jsme mohli cítit ve starých kavárnách, kde byly ještě u stropu větráky ve tvaru vrtulí, aby se tam dalo dýchat. Ach, zastavila jsem se, zhluboka se nadechla a se zavřenýma očima se vrátila časem zpět do doby, kdy jsme chodili na pohár s karamelem a oříšky. Je to silná vůně, kterou mám spojenou s dětstvím, také takovou máte?

6 komentářů:

  1. ♡ to je krásné :) Taky mám několik takových vůní, třeba recept na jednu omáčku, kterou nám s bráchou mamka vařila, kdyz jsme byli malí. Nedávno jsem ji ucítila z jednoho okna na ulici a všechno se mi vrátilo :) ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Vím přesně o čem mluvíš haha :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně se vždy fixuju jen na vůni kávy, dortíčky mi překážejí :D.

    S pozdravem Andrea :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!