prvotina z eBay

Dlouho jsem odolávala. Dlouho jsem nevěděla, jak to funguje. Dlouho jsem si vystačila s českými eshopy. Pak ale přišel den, kdy jsem se trochu zbláznila a vzhledem k tomu, že miluju tvořit, momentálně malovat lakama na nehty, tak jsem zjistila, že mi drogerkové vybavení nestačí a potřebovala bych nějakou sadu štětců. Začala jsem hledat na internetu, ale české eshopy mi přišly hrozně drahé na to moje domácí malování, a tak jsem otevřela eBay. Vybrala si (zde), zhluboka se nadechla a online zaplatila sumu sedmdesáti korun. Co se dělo dál?
Dál jsem čekala a říkala jsem si, že už jsem v životě přišla o víc než o sedmdesát korun. Světe div se, mýlila jsem se. Nejenže balíček přišel už po dvou týdnech, ale bylo tam i to, co jsem si objednala. Sada zeber.



Je to sada osmi štětců určených k malování na nehty. Padnou skvěle do ruky a štětinky mají krásně jemné. 


Štětce přišly v praktickém pouzdře a ještě s ochranou štětin. Balení je jednoduché a slouží skvěle ke svému účelu. Kryty na štětiny jsem nevyhodila a používám je dál. A jak štětce malují? To se mužete přesvědčit na vlastní oči!

nedělní malování, byla to rychlovka, takže omluvte nepřesnosti

8 komentářů:

  1. Také mám štětce z ebay, kupovala jsem je snad za 1,20 Euro :D a jsem spokojená
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  2. Podobnú sadu štetcov mám ale veľmi ich nevyužívam, iba niekedy na tie bodky.. a tvoj výtvor sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ;-) já jsem je využila teď poprvé, ale rozhodně ne naposledy :-)

      Vymazat
  3. Teda, malování se ti moc povedlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!