občas se nezadaří

Poslední dobou jsem posedlá vařením. Bydlí nás na bytě pět, ale čtyři dohromady snídáme, obědváme a večeříme, tedy snažíme se o to. Holky nakupují a já vařím dle sehnaných receptů, a to jsem dostala k narozeninám od holek kuchařku. A když se vaří pravidelně nebo často, rychle dojde inspirace. Co s tím? 

Svět ženy, únorové vydání 2014

Na FB jsem fanynkou Apetitu a občas si koupím i nějaký ten časopis. Před dvěma týdny jsem strávila dlouhou cestu v autobuse, a tak jsem se rozhodla si koupit nějaké čtení. Zakoupila jsem si únorové vydání Světa ženy, Gurmet a Instinkt. Vzhledem k tomu, že brzy padla tma, nic jsem nepřečetla. Až v Brně na bytě, čtu si na záchodě, jsem objevila chybu v receptu. Ano, já. Na valentýnské téma připravili "Zamilovanou panenku s celerem", problém je v tom, že v receptu se o celeru kromě nadpisu vůbec nemluví. Škoda.

A nyní moje chyba, tentokrát bez fotodokumentace, nestihla jsem to vyfotit, bohužel. Byla jsem tak vzteklá. V úterý jsem měla těžký den a chtěla jsem se vybít, a tak jsem po příchodu domů vařila a pekla. Na menu byla čočková polévka, vepřové na houbách s rýží a třešničkou na dortu měla být bublanina. Předchozíma chodama jsme se ale natolik přejedly, že jsme nechaly bublaninu na ráno, což byla chyba. V teple a asi vlhku maliny na bublanině zplesnivěly. Všechny nás to mrzelo, ale chybama se člověk učí, někdy se holt nezadaří..

Co vy, máte nějaké nezdary z poslední doby?

4 komentáře:

  1. U malin se někdy stane, že i v ledničce se na nich do rána objeví plíseň, ty chtějí hned zpracovat. Ale pečené na bublanině, to slyším prvně:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i pro mě to bylo nemilé překvapení, ale stalo se, příště ji dám do chladu a snad to vyjde...

      Vymazat
  2. Recept s celerem bez celeru pobavil :)) Tvoje meníčko zní luxusně, určitě bylo výborné i bez dezertu ;) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo skvělé, ale maliny jsou poměrně drahou položkou, tak nás to všechny mrzelo, zvlášť když to vypadalo tak krásně... ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!