já si to prostě užívám

Teplé jarní, až skoro letní, počasí. Delší dny a světlá rána. Ranní, večerní i noční zpěv ptáků. To vše jsou mé poznatky z posledních několika dní. Je to naprosto geniální! Odhodila jsem kabát a zimní boty. A nahodila jsem balerínky a sako. Jaro vítej! A tady přináším několik fotografii z posledních dní...

rozkvetlé stromy značící příchod jara
Jaro jsem přivítala barevně, nejen červeným sakem, ale i barevnou snídaní, a to několikrát za týden....

pondělí
čtvrtek
pátek
Ve středu jsem šla po ulici a uprostřed Brna, hned vedle rušné silnici mě do nosu praštila květinová vůně, která byla naprosto úžasná a svěží. Jejím autorem byl tento "koutek" před jedním květinářstvím...


Spolu s jarní náladou ovšem přichází i jarní počasí, začíná mít aprílové manýry - slunko, déšt, vítr, duha...


A na závěr pohled, který mne nikdy neomrzí a každý den se na něj těším, západy slunce jsou každodenním filmem u nás na bytě...


Jak jste na tom vy s příchodem jara? Užíváte si ho? Nebo je pro Vás zatím chladno?

8 komentářů:

  1. Krásné fotky Baruš :) Já jaro taky miluju, je to moje nejoblíbenější roční období ♥ :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. I já si to jarní počasí užívám, hlavně to jak to všude kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, jsem ráda, že nejsem alergik, těm to moc nezávidím...

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!