díra do hlavy

Titulek by mohl napovídat, že už se dneska k ničemu jinému nedostanete a budete v zajetí mých myšlenek, až Vám vypíšu díru do hlavy. 


Opak je pravdou. O tomto víkendu jsem se musela věnovat škole - průběžné testy a případové studie za nás nikdo neudělá, a tak se občas i nějaký ten pěkný slunečný den, jakým ten včerejší byl, musí obětovat činnostem do školy. Dnešek byl už trochu lazy vzhledem k počasí, a tak jsme se věnovali škole jen napůl, ale i tak jsem neustále přemýšlela, o čem bych Vám dneska napsala.

Chápete to? Že by mi snad došla inspirace? No, to snad ne?! To je nejhorší představa, jaká mě mohla napadnout, že bych už neměla o čem psát? Ne, ne, pár dílů Sexu ve městě mě vrátilo zpět na zem a už zase píšu. Prsty mi běhají po klávesnici tak rychle, jak mi to mé namožené šlachy dovolí a vy se můžete těšit na spoustu dalších článků. Takže Vám přeji krásný nedělní večer a jdu pokračovat ve psaní.

PS: Malá otázka - je něco, co na blogu postrádáte? Co vám chybí? Nebojte se mi napsat do komentářů, na FB nebo email.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!