co bude k obědu?

Kdo sledujete můj blog pravidelně, už víte, že jsem k narozeninám dostala od spolubydlících kuchařku, kterou jsem si přála. Jde o edici od Apetitu s názvem Bon Apétit! Ještě jsem neměla čas ji pořádně prostudovat, ale jen jsem jí prolistovala. Na mysli mi utkvěl recept na hovězí líčka, která připravuje i tatínek Lucky, jedné z mých spolubydlících. Vždy o tom natolik básní, že když jsem viděla líčka u nás v řeznictví za příznivou cenu, už jsem burcovala osazenstvo bytu, že o víkendu nás čeká velké vaření. A všichni jsme se na to pořádně těšili!

zdroj

Jaké bylo zklamání, když jsem do řeznictví za dva dny šla pro čerstvé maso a oni už líčka neměli! Co budeme dělat? Začala jsem opět listovat kuchařkou a kousek dál byl recept na boeuf burguignon (čti bef burgiňon). Tento pokrm jsem nikdy nejedla, znám ho jen z filmu Julie a Julia...


...a protože jsem ho vždycky chtěla zkusit uvařit. Je to poměrně zdlouhavé a pro začínající kuchařku jako jsem já docela náročné, ale řekla jsem si, že to zvládnu. Napsala jsem si seznam surovin a vyrazila na nákup. A jak to dopadlo? To se dozvíte v příštím příspěvku.

Jak jste na tom s recepty vy? Vaříte podle nich nebo si vymýšlíte recepty sami? A dle čeho plánujete, co budete vařit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!