be fit

Blog se pomalu plní recepty, které je potřeba vždycky ochutnat a sníst. I když vařím nejen pro sebe, člověk by byl za chvíli jako koule, ne že bych nebyla baculka. 

foto z léta 2013

Kromě vaření ale miluju i hudbu a pohyb, a tak jsem hledala, co by mě bavilo. V Brně je spousta fitness klubů, spousta kurzů na cvičení, milion spinningů a podobných věcí, v tom aby se blbej vyznal! Nejsem z těch lidí, co by si koupili permici do fitka na měsíc a chodili tam. Musím mít nějakou pozitivní motivaci a bohužel mi každé předsevzetí selhává. Potřebuju parťáka. A toho jsem našla - ve spolubydlící Lucy, tímto ji zdravím. 

Po Novém roce jsme si řekly, že začneme něco dělat. Hledaly jsme, co by nám vyhovovalo. Já byla pro zumbu a pro power jogu. Ona pro port de bras a danzu. Nakonec jsme našli jedno takové menší centrum, zapsaly si čas a vyrazily na hodinu FitDance s Luckou. Nevěděly jsme, co od toho čekat, ale naprosto nás to nadchlo. Ještě ten samý týden jsme šly v neděli na zumbu s jinou lektorkou, ale ta nás spíš uspala, a tak jsme zůstaly věrné Lucce. Tančíme na písničky, které hrají v rádiu nebo na Očku. Songy se opakují a střídají v průběhu hodin. Každá hodina je jiná. Baví nás to a když doma slyšíme písničku v televizi, vzpomíname, jak to bylo. V choreografiích se objevují i prvky přímo z videí, jako to je tomu u lištiček, mých oblíbených,...


...u této a dalších písniček mám problém, že si chci při cvičení i zpívat, pak se mi ale stává, že mi dochází vzduch. Ale to nevadí, vždy mě to pozitivně nabije! U některých písniček si pamatuji jen refrén, jako u Taylor Swift....


...průšvih je pak, když hledám písničku na netu, u které si pamatuji jen pár slov z refrénu, to pak u toho šílím a často zjišťuji, že mi v hodinách při tanci zní úplně jinak a že si jí do ipodu rozhodně nestáhnu. Velikým překvapením byl pro mě Justin, kterého jinak vůbec neznám, myšleno jeho tvorbu...


...a mohla bych pokračovat dál. Pokud bystě chtěli nějaké další písničky, na které cvičíme, napište do komentářů nebo na mail. K čemu jsem se ale chtěla dostat? Chodím tedy cvičit do BeFit Brno, což je malé studio, které je velmi příjemné a není pro studenta rujnující. Můžu vřele doporučit!

5 komentářů:

  1. príjemne cvičenie :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla bys napsat něco o tom cvičení, zejména výsledky, vypadá to zajímavě, nikdy jsem o něm neslyšela :-) Jinak ta hudba mě zabíjí, ale u cvičení na vkus nedám, takže chápu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výsledky? já je nesleduji, protože mám určité zdravotní potíže, se kterými to není tak jednoduché, ale endorfiny to vyplavuje skvěle. A myslím, že pokud budeš chodit dvakrát týdně, tak výsledky určitě budou. Mě osobně po každém cvičení bolí jiné svaly :-D ;-)

      Vymazat
  3. Kosti jsou pro psy, chlapi mají rádi křivky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!