tramvajové postřehy

Pátek je den, kdy se už od rána těším, aby byl večer. Dneska obzvlášť, počasí je všelijaké, spousta práce a spěchu. Do města jezdím tramvají, po brněnsky šalinou, a pokaždé natrefím na zajímavého člověka. Dneska mě zaujali hned dva.

zdroj

Dva postarší pánové. Jeden cestou do práce, jeden cestou domů. 


Ráno si takhle čekám na tramvaj na zastávce, bylo tam poměrně dost lidí. Trochu foukalo, a tak jsem se chumlala do barevné šály a doufala, že sluníčko ukáže svou tvář. A jak si tak stojím na zastávce, přišel tam starší pán. Šedivé vlasy, silné brýle, velký nos. Na sobě měl béžový kabát, červenohnědé kalhoty a v podpaží jutovou tašku z Tesca. Co mě na něm ale zaujalo byl fakt, že kouřil. Prostě mi to k němu nešlo. Navíc měl v ruce ještě malou igelitku. A ta mě zaujala snad ještě víc než ta cigareta. Přemýšlela jsem, co v ní asi má. Byla docela nadutá. Mé dumání nad výplní jeho taštičky ukončila zastávka "hlavní nádraží", kde pán vystoupil, popošel na kraj nástupiště a začal z ní vytahovat nakrájený chleba a házet jej holubům. No, není to směšný? Já vymýšlím nejrůznější teorie a on pak vytáhne starý chleba?! Musela jsem se pousmát.

Druhým mužem mého dnešního cestování byl opět postarší pán. Seděl úplně vzadu v tramvaji, kde je sedačka na celou šířku vozu. Zaujal mě na jedné zastávce, protože si přesedl ke kraji. Měl bílého hustého kníra, výrazné obočí a vřelý pohled. Na hlavě čepici a v uších sluchátka. Po šňůře sluchátek jsem sjela k jeho rukám, ve kterých držel dotykový telefon. Už to bylo překvapením, když jsem se na něj ale podívala za chvíli, zpíval si. Na prázdno otevíral pusu tak, jak to dělám i já, když mi v uších hraje dobrá muzika. Pak si začala poklepávat prsty po tašce a já se neudržela a roztáhla rty do širokého úsměvu. Vidět takhle si užívat cestu tramvají člověka v letech je prostě skvělý pohled!

Tak to jsou moje dnešní dva úsměvné postřehy. Ještě maličkost na závěr, nemyslete si, že jsem úchyl, ale jako milovník focení jsem zvyklá se dívat kolem sebe a všímat si detailů, tak snad mi to prominete.

1 komentář:

  1. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Hráme o novučičkú farebnú košeľu. Stačí splniť dve jednoduché pravidlá a môže byť tvoja
    http://mademoiselleiva.blogspot.cz/2014/02/giveaway-colorful-shirt.html
    Prajem pekný deň
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!