rozkvetlá zahrada na rukách

A je to tu zase! I dnešní příspěvek bude patřit výzvě. V minulém článku jsem zkoušela facebookovské pečení a dneska přijdou na řadu nehtíky, sorry kluci. Vždycky ty krásné fotky obdivuji a říkám si, že bych taky někdy takové chtěla, až přišla chvíle, kdy jsem do toho šla, jak to dopadlo? Dívejte! 


Tento obrázek mi naprosto učaroval, našla jsem ve své sbírce podobné barvičky, potřebné propriety a mohla jsem začít! 


Na fotce chybí už jen podkladový a vrchní lak. Podkladový lak volím vždy, protože se mi pak všechny varianty barev lépe sundavají dolů. Výjimku tvoří třpytkové laky a tmavě modré odstíny, které prostě zlobí.


Po podkladovém laku hodíme růžový základ. Na něj nalajnujeme bílou zebru tak, aby byly proužky (růžové a bílé) zhruba stejně široké.


Když zebry zaschnou, přetřeme je vrchním lakem, necháme ho řádně zaschnout a můžeme se vrhnout na zdobení. Začneme zelenou. Chytrým udělátkem, co mám já, nebo napíchnutím špendlíčkem v tužce (malujeme tedy jeho hlavičkou) uděláme větší zelené tečky, které pomalým tahem protahujeme směrem dolů. Pak už stačí jednotlivé tahy jen pospojovat při dolním kraji nehtu.


Nyní opět vezmeme do ruky růžovou a do zelené zahrady vytvoříme menší i větší růžové tečky.


Poté sáhneme po tmavší růžové a opět chytrým udělátkem nebo špendlíkovou hlavičkou či párátkem uděláme tmavě růžovou tečku do světlejší tečky. A obtáhneme okraje, kruh úplně neuzavřeme.


A na závěr přichází na řadu zelená, kterou uděláme jakoby lístečky do zeleného podkladu. A máme hotovo. Co vy na to?

a ještě jedna za denního světla

12 komentářů:

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!