pudink, vzpomínka na dětství

Snad každý v dětství miloval pudink. Byl to takový bonus nedělního odpoledne, kdy největším problémem byla jeho příchuť a zda bude s piškotama nebo jestli bude barevný. Já osobně jsem milovala kombinaci vanilkového a čokoládového, to byly časy! Ty už jsou dávno pryč a v dospělém světě už pudink zas tak často nemívám. Když jsme byly se spolubydlící nakupovat, objevily jsme tam tento vylepšený - Dessert Chocolat. Jaký je? Čtěte dál...


Oproti klasickému pudinku se tento připravuje ze 400 ml plnotučného mléka. Když prášek rozmícháváte ve třetině mléka, je tmavší a má takovou hrubší texturu. Jakmile jej ale smícháte s vroucím zbytkem mléka, stane se jemný jako v reklamě na švýcarskou čokoládu. Dále musím podotknout, že krásně voní. Co ale nesedí s postupem, kterému jsem chtěla být věrná, je doba přípravy po smíchání obou částí. Bylo to skoro až nekonečné.


Co se týče chuti, tak ta je úžasná a jednou za čas si rozhodně můžete zhřešit. Za mě tedy rozhodně ano v rámci vzpomínek na dětství. Za cenu dvaceti korun jde o vynikající čokoládovou laskominu s kousky hořké čokolády. Co vy a pudinky?


12 komentářů:

  1. Tak toto musím ochutnat! Vůbec jsem nevěděla, že Dr. Oetker něco takového nabízí. :-)
    Děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má to fakt vynikající plnou chuť! ;-)

      Vymazat
  2. Hmm, vypadá to více než dobře :-) Já pudinky miluju, nejvíce vanilkové, přiznávám, že kupuji i takové ty hotové z obchodu, i když to složení není nic moc. Někdy určitě zkusím ty z tvého příspěvku :-) Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i vanilkovou variantu, tu jsme zatím nezkusili, ale máme ji doma a čeká jen, až na ni přijde řada ;-)

      Vymazat
  3. Čokoládové pudinky mi kupodivu nikdy nechutnaly :D Spíše radši vanilkové :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj přítel je také nemá rád, sní je jen pod podmínkou přítomnosti piškotů :-D

      Vymazat
  4. Já tedy čokoládový s banánem. A jak říkáš, že každý měl rád pudink, tak třeba můj manžel by to v životě nepozřel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky znám lidi, kteří jej nevyhledávají, naštěstí, aspoň zbude víc na nás ;-)

      Vymazat
  5. Já taky občas vařím pirátům pudink, přimíchám do něj navíc tvaroh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, to jsem ještě nezkoušela... zní to skvěle... ;-) zamícháš to až na závěr, hm?

      Vymazat
  6. mňam, to si mi pripomenula, že som puding už dávno nerobila. Inak ja vždy dávam menej mlieka ako píšu, mám rada puding hustejší ako redší.
    Som nový sledovatel tvojho blogu, pozývam ťa aj na môj :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, to mě nikdy nenapadlo dát do pudinku méně mléka, než píšou, to určitě zkusím ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!