nudle v bandě

To je pocit, kdy se snažíte, aby vše klapalo, a všichni kolem se šklebí, remcají a jsou nespokojení. Přesně to jsem zažila o minulém víkendu.

zdroj


Strávila jsem dlouhé hodiny na trase Brno - Beroun - Plzeň - Beroun - Karlovy Vary - Brno. Část jsem jela autem, část autobusem a zadek jsem měla dřevěnej, au, bolí ještě teď. Smůla je, že i když vy se můžete přetrhnout, tak je Vám to k ničemu.

Co se týče mé osoby, snažím se být pozitivní a podporující, bohužel se ale stává, že to, co ostatním dáváte, málokdy dostanete zpět. A když se sejde víc faktorů, tak to stojí za to! Naštěstí už je to za mnou a můžu říct, že jsem ráda zpět v Brně a těším se tentokrát na odpočinkový víkend.

Tím končí mé melancholické povídání a příště se už můžete zase těšit na barvičky, kulinářské umění a mnoho dalšího. 

4 komentáře:

  1. To mě mrzí, že to nebyla veselá jízda... Občas to takhle chodí a je to úplně zdrcující, ale co uděláš, viď? Někdy stejně člověk zažije největší pohodu sám :) Zuzu

    OdpovědětVymazat
  2. Minulý víkend byl nic moc, byl úplněk a to je vždycky cítit napětí všude kolem..
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!