lednové radosti

Leden je obdobím povánočních slev. Říkala jsem si, že nic nepotřebuji a že letos odolám, leč přišlo zkouškové, brouzdání na netu a prokrastinace a moje karta se netrhla. Myslela jsem si, že kromě nákupu v IKEA už toho moc nebylo a nakonec je těch kousků docela dost, podívejte...

 
 Většinu věcí jsou koupila se slevou, tak aspoň nemusím mít tak černé svědomí, že jsem provětrala peněženku.


Po dlouhé době jsem zavítala do Tezenisu a byla jsem příjemně překvapená. Sháněla jsem původně tričko na cvičení, a já jsem pořídila hned dvě! A za pohádkovou cenu 260 Kč celkem! Toto krásné sněhově bílé, které má délku pod zadek a na ramenou průstřihy. Je lehké a bude rychle schnout.




V Tezenisu jsem kromě bílého pořídila i tohle fialové tričko. Je kratší, tak do pasu a vzadu o něco delší. Krásně mi z něj při cvičení kouká sportovní tílko s všitou podprsenkou v barvě trojúhelníčku, který je u výstřihu. Hned se člověku lépe cvičí, když se na sebe může podívat do zrcadla.


Ve slevě byly i tyhle krásné puntíkaté kalhoty, tentokrát v Lindexu.


Byla to láska na první pohled. Jsou velmi příjemné. Zkusila jsem si je s bílým tričkem a začala jsem trochu váhat, načeš mě spolubydlící přesvědčila, že není nad čím váhat a ať si je koukám koupit. Stály celé dvě stovky a bílé triko jsem zabalila k nim. Suma sumárum, na účtence stálo 320 Kč.



V lednu také zažil premiéru můj účet na votočvohoz, respektive jsem si poprvé koupila na internetu něco na sebe. Nemám na to odvahu, ani v kamenném obchodě kolikrát neodhadnu velikost. Cena této halenky byla i s poštovným 119 Kč, takže jsem si řekla, že to prubnu a když to nevyjde, že ji dám na charitu. Já totiž tento typ halenek naprosto miluji, když mají výstřih do "V", je propínací a volné břicho. Pravda, je sice průhlednější, než jsem čekala, ale to se spraví tílkem pod ní a můžu vyrazit.


Kamarádka mi nabídla, že má možnost nákupu voňavky v neoriginálním obalu. Neodolala jsem. Z poměrně obsáhlého listu jsem si vybrala DKNY Woman. K originálu jsem vždy jen čuchala v parfumériích a moc si tu vůni nepamatuji, tak nedokážu říct, jak moc je jí věrná, ale i tak pěkně voní a hlavně nevyčichne. Když jsem dávala prát prádlo po několika dnech, stále vonělo. Dávám tedy palec nahoru za 320 Kč.


Nebyla bych to já, kdybych si nekoupila nějakou tu parádu. Podobné náušnice jsem koupila asi před dvěma lety kamarádce ve Francii, viď Míšo. Už od chvíle, kdy jsem jí je předala, mi to bylo trochu líto. Sama jsem si koupila náušnice kočičí a ty se mi tolik nelíbily. Ale to už nevadí, protože jsem od Blueberry Pink zakoupila tyhle krásky. No, řekněte sami, za 42 Kč jsou naprosto boží!


Nezůstalo u jediných náušnice. Tyto nádherné ostružiny jsem zakoupila od Zazou. Karolínka je velmi šikovná a její šperky mě naprosto dostávají. Byla bych za ně schopná utratit celou výplatu, kdybych věděla, že mě to nebude stát život v podobě vyhladovění. Určitě mrkněte na její obchůdek. Odkaz najdete vpravo v liště tady na blogu. Ještě cena, tyhle černošky mě stály myslím necelých 90 Kč.

Když to sečtu, za 1151 Kč jsem si udělala spoustu radosti a víte, co je nejlepší? Zkouškové jsem zvládla. Chtěla jsem se odměnit tyčovým mixérem. Bohužel jsem ale narazila na špatný obchod. Nebo možná na lidský faktor. Vybrala jsem si obchod, který byl na Heurece dobře ohodnocen, ale bohužel ani to není zárukou. Stalo se to, že jsem si zboží vybrala, zaplatila online a čekala, až mi přijde zpráva, že si můžu mixér vyzvednout. Ta přišla, ale zboží přišlo rozbité. Tak jsem je vrátila a bylo mi řečeno, že mi dají vědět (do týdne) až zboží znovu naskladní. Týden utekl jako voda a sms nikde. Nevydržela jsem to, volala tam a víte co? Oni už ten mixér nemají. A ani mi nedali vědět. Takže jsem pánovi rázně vysvětlila, že chci peníze zpět jinak že uvidí. Škoda, těšila jsem se...tak snad si pořídím mixér jindy. A co vy? Ulovili jste něco ve slevách? A jaké máte zkušenosti s nákupem online?

16 komentářů:

  1. Nakoupila sis parádní věci! Hlavně ty trička z Tezenisu se mi moc líbí. :-) A závidím ten konec zkouškovýho, já mám ještě jednu zkoušku před sebou... :-/
    P.S. Nechtěla bys zrušit v komentářích to ověřování?

    OdpovědětVymazat
  2. uzasne rifle!

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zamilovala jsem se do nich! ;-)

      Vymazat
  3. Já dneska pořídila asi milión věcí synovcovi (bude mít v dubnu rok), protože v Benettonu prodávali tyhle dětský pidi hadříky po 150 - 200 Kč. Ségra mě zabije, ale co už, já jsem prostě rozmazlovací teta z Prahy :)
    Sama pro sebe jsem si koupila jen jedno tričko v dětským klučičím oddělení v H&M :D
    Jo a parádní sáčko v sekáči. Se záplatama na loktech. Na těch ujíždim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až přijde výplata, chystám se na tour de sekáč v Brně ;-) zatím jsem tu nikde nebyla...

      Vymazat
  4. Taky miluju slevy :D Věci jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie nohavice ma zaujali aj náušničky sú pekné :)
    Pekný článok, akoby sme sa v podvedomí dohodli že sme obidve pridali novinky za január :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. I really like it!I really like it!

    OdpovědětVymazat
  7. Zatraceně, šla bych nakupovat, ale neměla bych, měla bych šetřit! Nejvíce se mi líbí ta bílá košile.) a také náušnice, to je moje závislost ::D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z košile mám taky obrovskou radost, byl to můj první nákup oblečení přes internet a sedí mi, uff :-D A náušnice, to je moje slabost...ostatně jako spousta jiných věcí :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!