královna laků

Dnešní článek bude pro milovnice laků na nehty. Všechny moje kamarádky obdivují moji naducanou pruhovanou taštičku, která skrývá bohatství. A protože nejsem žádný hamoun, rozhodla jsem se s Vámi o ně podělit. 
Doufám, že jste se nezalekli a čtete dál, takže vzhůru na to...


1. Gabriella Salvete -  olejíček na nehty a kůžičku okolo
2. Oriflame - podkladový lak a nadlak v jednom
3. Gabriella Salvete - podkladový lak


4. She - rychleschnoucí lak v odstínu 270
5. Gabriella Salvete - bílý lak v odstínu 148 (pěkně kryje)
6. Miss sporty - bílý lak na francouzskou manikúru


7. Maybelline - Colorama v odstínu 108
8. Alessandro - krásný studený hnědý lak v odstínu 500 (patří k němu magnet)
9. She - rychleschnoucí lak v odstínu 297


10. Essence - The green and the grunge (prý barva roku)
11. She - rychleschnoucí lak v odstínu 003
12. Revlon - Minted 


13. NYC - Raindrop
14 - Rimmel - Blue vogue
15 - Aye, aye, sailor


16. Maybelline - Colorama v odstínu 50
17. NYC - Boundless Berry
18. Rimmel - Purple reign
19. Miss sporty - v odstínu 344
20. Oriflame - Deep plum


21. Essence - English rose
22. Essence - What´s my name
23. She - rychleschnoucí lak v odstínu 323
24. Grabriella Salvete - lak na francouzskou manikúru v odstínu 06
25. Maybelline - Colorama v odstínu 31
26. Maybelline - Colorama v odstínu 107


27. Ocean - v odstínu 62
28. Essence - Naughty and pink!
29. Gabriella Salvete - v odstínu 120
30. Gabriella Salvete - v odstínu 155
31. NYC - Permanent Pink
32. NYC - Rosy Nose
33. Rimmel - Cranberry zest
34. Miss sporty - v odstínu 044


35. Rimmel - Naughty but nice
36. L´Oreal - Femme fatale
37. NYC - TImes square
38. Rimmel - Coral romance
39. She - rychleschnoucí lak v odstínu 180
40. She - rychleschnoucí lak v odstínu 178
41. Nivea - Hot coral


42. Essence - Mister rusty
43. Gabriella Salvete - v odstínu 132
44. Gabriela Salvete - v odstínu Lila
45. Essence - Circus confetti
46. Maybelline - Colorama Brocades v odstínu 220
47. Catrice - I´m dynamite
48. NYC - Rock muse


Essence - Better than gel nails - bohužel přestali vyrábět

Tak tohle je moje bohatství na hraní. Někdo má spoustu šminek, někdo má spoustu kabelek, někdo má spoustu náušnic, někdo má spoustu laků a já mám spoustu všeho! Některé laky byly dárky od blízkých, některé mi vzali dech v drogérii a jiné byly ve slevě. Jsou to moji miláčci, na které poslední dobou nebyl čas, ale věřím, že tohle období je pryč. Jak jste na tom vy s laky? O výdrž si napište do zpráv. Máte nějakou úchylku jako já? Shromažďujete doma něco? Těším se na Vaše postřehy!


18 komentářů:

  1. No pane jo, to je opravdu bohatství:-)
    Se přiznám, u mě počet laků nula, nepoužívám:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je měla vždy, ale takovouhle sbírku mám asi poslední rok dva...

      Vymazat
  2. Pěkná sbírka, já jich mám doma jen pár, protože si bohužel koušu nehty, takže nemám ani co lakovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky ;-) s kousáním se dá něco přeci udělat, hm? ;-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Samotnou mě překvapilo, kolik jich je :-D

      Vymazat
  4. Pane-Bože! Klaním se ti :) :D jak často si lakuješ nehty? mně by se, než bych je všechny vyzkoušela, zkazily :/ opravdu hezká sbírka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehty si lakuju tak jednou za tři až čtyři dny. Protože vařím a dělám spoustu věcí, okraje se často odprýsknou a protože jsem puntičkář, nesnesu to a musím je přeláknout. A vzhledem k tomu, že je jich tolik, neotvírám je často, a tak se nekazí a nevysychají ;-)

      Vymazat
  5. Ty jo, já mám jeden, červenej... :D
    Sbírám recepty a knížky a kila (pocházející z tun sežrané čokolády). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o kilech bych taky mohla psát, ale nikdo by to nečetl :-D Mám ještě v plánu bijoux ;-) Samotnou mě překvapilo, kolik jich je, ale je pravda, že si s nima hraju, ale o tom se brzy dočteš tady na blogu :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji, vždy mám v krámu pocit, že tu, co držím zrovna v ruce, stále ještě nemám :-D

      Vymazat
  7. skvelá zbierka. Ja mám lakov okolo 20 - 30, no aktuálne ich nevyužívam, lebo nosím gélové nechty.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem gelovky jednu dobu nosila, ale rychle mi rostou nehty a každé cca tři týdny jsem musela na doplnění, což leze do peněz, tak nyní lakuju ;-)

      Vymazat
  8. Pěkná sbírka :) Já mám teď laků něco okolo 140... Chtěla jsem to na stovce stopnout, ale nějak se mi to vymklo z rukou ;) Stále se ale uklidňuju tím, že jsou "horší" případy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!