jsem konzerva, no a co...I.

Na mnoha blozích se objevují novinky z filmových pláten. I já jsem jich pár zveřejnila, ale můj hlavní cíl to není a hlavně, jsem, co se filmů a seriálů týče, dost konzervativní. Mám diář neustále nabitý, a tak neznám takové ty dny, kdy zhlédnete dvě tři série nějakého seriálu. Neříkám, že proti tomu něco mám, jen se mi to ještě nestalo. Prostě je u mě dost běžné, že nestíhám sledovat pravidelně nějaký seriál, a tak je jich doopravdy velmi málo, které jsem dokoukala do konce. Kteří to jsou a které sledují tak nějak víc než zbytek? Čtěte dál...

Seriál číslo 1, který jsem zhlédla několikrát i proto, že má jen tři série je Veronica Mars. Mnozí teď netuší, oč jde, mnozí mnou pohrdají. Líbí se mi hlavní herečka, kterou hraje Kristen Bell, a odjakživa mám ráda záhady, tajemství a pátrání po pachateli. Vím, že je to spíš pro náctileté, ale já si prostě nemůžu pomoct!

zdroj
Dvojkou je Dr. House, který si dostal snad všechny svou nevrlostí a permanentní výmluvou proti práci. Jde ale o seriál, který jsem neviděla celý a myslím, že k tomu nikdy nedojde, a tak když na něj přepnu v televizi, nikdy se nebudu nudit tím, že jsem daný díl už viděla desetkrát.

zdroj
Stejný případ jsou pak Odložené případy, které přesně splňují mé požadavky na seriál. Sympatiční hlavní hrdinové, kteří ale neruší příběhy, které jsou v každém dílu jiné, a tak nevadí, když nějaký přeskočíte.

zdroj
Californication na mém seznamu nesmí chybět. Někomu se může zdát ubohý, ale až v Californicationu jsem si oblíbila Duchovnyho. Je to takový pánský Sex ve městě, který mě ale paradoxně vyhovuje líp. A jedna věta za všechny: "Dělej cokoli, ale nebuď jen další cihlou ve zdi." Hank Moody.

zdroj
A jeden ze starších - Ally McBeal. No, řekněte, nepamatujete si ji? Lehce pomatená, veselá, smutná, melancholická a něžná Ally. Její halucinace a hudební vložky. To byl a je seriál, na který se vždycky ráda podívám. I tady ovšem platí, že jsem neviděla všechny díly.

zdroj
I Češi se pokusili o seriál z právnického prostředí. A byl vcelku vydařený, ale byl z pro mě dodneška neznámého důvodu stažen. Jde o Světla pasáže. Bylo jich pár dílů. V tomto seznamu figuruje jen proto, že jsem ho viděla celý, ale jen jednou.

zdroj
A na závěr nesmí chybět český prdlý seriál z Novy, který si mě získal. Dodneška mám doma přezdívku "Michelle", asi už tušíte. Ano, jde o Dokonalý svět! Hlášky zmíněné postavy a vůbec to prostředí. Neříkám, že se s ním ztotožňuji, ale je to takový ten svět, o kterém si jako žena sním.

zdroj
A co vy a seriály? Jste nadšenci? Sledujete něco pravidelně a co naopak jste jako diváci odmítli?

6 komentářů:

  1. House mám taky ráda, ale nijak pravidelně ho nesleduju-když je v zrovna v tv tak se podívám :) Ally jsem taky sledovala. Díky za tip na Californication-neznám a vypadá zajímavě :)
    Za sebe ještě můžu doporučit How I meet your mother a Big bang theory - tyhle jediné jsem sledovala pravidelně a všechny série :) papa K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HIMYM a Big bang mě nelákají právě kvůli tomu šumu kolem toho...ale díky za tip ;-)

      Vymazat
  2. Já mám bohužel na seriály čas jen když jsem nemocná. Ale moc ráda vypnu u takový "nablblých" komerčních seriálů jako třeba Big Bang Theory a nebo Family Guy, je to můj způsob relaxu. Když mám chuť na něco lepšího, tak si dám Walking Dead a nebo právě House. A světe div se, dokonce jsem z něj pochytila pár informací, které jsem zužitkovala na biologii a chemii:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vidíš, není to vždy jen pouhá ztráta času ;-) Dá se z nich vytáhnout i pár užitečných informací, jen člověk musí umět filtrovat :-)

      Vymazat
  3. Ally McBealová jsem sledovala kdysi, když běžela poprvé, strašně mě bavila. Mimino si pamatuju dodnes.

    Kde jsi sehnala Veronicu? Teď jsem se rozhodla, že se na ní podívám, kvůli Loganovi, ale nevím, kde stahovat. Už jsi viděla letošní film Veronica Mars?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji měla z ulozta ;-) film jsem neviděla, jdu se po něm hned podívat :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!