jak jsem taky jednou vyhrála...

Na přelomu ledna a února jsem objevila na FB stránce Kuchařinky soutěž o zástěru. Byly tam její fotky a natolik se mi zalíbila, že jsem si řekla, že ji prostě musím mít. A při soutěžení využiju vše, co mám ráda - vaření a focení. Jak to dopadlo?

soutěžní fotografie (rámeček byl dodán až nyní pro blog)
Za úkol bylo si vybrat jeden recept na webovkách Kuchařinky, uvařit podle něho a veledílo vyfotit. Já si vybrala lívance jako od babičky, od té doby jsem je už dělala dvakrát. Recept je jednoduchý a i já jsem kynuté těsto zvládla. Během kynutí jsem si připravila náplně - tvaroh s jogurtem a vanilkovým cukrem, skořicový cukr a marmelády. Lívanečník na bytě nemáme, a tak jsem je smažila jen na pánvi, téměř nasucho. Nakonec vše naaranžovala, vyfotila, fotku nahrála na net a čekala. Na facebooku jsme zabojovala a nakonec to dopadlo. Získala jsem 91 lajků a byla první. Vím, samochvála smrdí, ale já mám takovou radost. A proč? Dneska přišla výhra, nádherná zástěra!

 A co vy a soutěže? Kdy jste naposledy něco vyhráli?

6 komentářů:

  1. Teda! Tak to gratuluji!:)
    Já asi 2 týdny zpět vyhrála náušnice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k výhře... Na začátku roku jsem vyhrála předplatné časopisu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!