dárek

Před nedávnem jste se mohli dočíst (zde) o tom, že jsem oslavila čtvrtstoletí. Původně jsem Vám chtěla ve fotočlánku ukázat, jaké krásné dárky jsem dostala, a že jich nebylo málo, ale naposledy jsem dostala dárečky od spolubydlících a ty mě natolik nadchly, že mě dneska ráno napadlo toto téma, tak snad se Vám bude líbit.
zarážka do knihovny nebo na stůl od Lidky
Každý rád dostává dárky, kdo říká, že ne, ten lže. Já osobně miluju překvapení, ale mnohem víc ocením, když mi dárce naslouchá a překvapí mě něčím, o čem sním. Asi to zní divně, ale je to tak. Od malička mě mamka učila, že nejlepší dárek je ten, který vybíráte, aby se líbil obdarovanému, ne Vám!!

formičky od Kristý
A tak jsem ocenila, když mě všichni v mém okolí poslouchají a dostala jsem doopravdy věci, které mi udělaly radost! U kterých jsem byla nadšená. A po narozeninách jsem dospěla do stavu, kdy si, až na pár blbostí, nic nepřeju. No, není to krásný stav?! Teď už řeším jediné, jak to všechno využiju a upotřebím, dárků bylo doopravdy mnoho. A které byly ty poslední a úžasné od spolubydlících? Podívejte...

kalendář, termohrnek a vytoužená kuchařka od Evči, Lucky a Jane

13 komentářů:

  1. Kuchařka vypadá úžasně, doufám, že bude brzo recenze se spoustou fotek :)
    K narozeninám dodatečně všechno nejlepší
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, ještě jsem sice neměla čas ji pořádně pročíst, ale rozhodně na ni dojde a možná si vyslouží vlastní štítek ;-)

      Vymazat
  2. Také se těším na poznatky z kuchařky :) a ty formičky jsou báječné! Takové dárky opravdu potěší, člověk pak má pocit, že někomu na něm vážně záleží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to hlavně dárky, které jsem si přála ;-)

      Vymazat
  3. Myslím, že jsi dostala super dárky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky, ty musely udělat velkou radost :)) Ten stav po narozeninách, kdy si už nic nepřeješ je nej :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!