25 tag

V tomto týdnu jsem oslavila mé 25. narozeniny. Uteklo to jako voda. před chvílí jsem dostala občanku, sladkých osmnáct a co teprve kulatých dvacet. To vše je pryč, a tak jsem se rozhodla k tomuto životnímu výročí pro Vás připravit 25 tag aneb 25 věcí o mě.


  1. Jmenuji se Barbora, ale měla jsem být Ondra nebo Tereza
  2. Narodila jsem se v Praze, ale nikdy jsem tam dlouhodobě nežila
  3. Mám ráda francouzskou kuchyni, kulturu i jazyk
  4. Nesnáším zvuk, když zmrzlá věc při vyndavání z mrazáku škrábe o stěnu
  5. Nemám ráda smaženici, ale houby v jiných variantách miluju
  6. I když to na fotce nevypadá, miluju barvy
  7. Jsem ženská s velkým "Ž" - shromažďuju kabelky, náušnice, laky a šátky
  8. Narodila jsem se ve znamení Vodnáře
  9. Miluju vaření a poslední dobou jsem mu lehce propadla
  10. Nemám ráda scifi filmy a horory
  11. Neposlouchám techno a metal
  12. Miluju řízení, když řídím, jsem ale dost sprostá
  13. Když poslouchám muziku a znám text, musím si zpívat. Občas se v mhd bojím, že zpívám nahlas.
  14. Nevydržím dlouho chodit na podpatcích
  15. Mám ráda zamilované filmy, filmy na základě skutečných událostí a detektivky
  16. Miluju procházky téměř za každého počasí
  17. Mám ráda všechna roční období, na každém něco
  18. Propadla jsem značce Pandora, jejím korálkům, ach..
  19. Miluju papírnictví - mohla bych tam trávit hodiny a nikdy neodcházím s prázdnou, stejně jako z drogerie
  20. Nesnáším pozdní příchody, mé i jiných
  21. Miluju kočky
  22. Nesnáším silonky
  23. Mám ráda orchideje
  24. Nesnáším, když mě někdo soudí, aniž by mě poznal nebo by se mnou mluvil
  25. Neumím žít bez sladkého
Tak to by bylo! Jsou to věci více či méně známé, ale když bylo to výročí. To mi připomíná, že v březnu oslavím s rokem tři roky, copak byste si přáli k blogovým narozeninám? Nějaký tip na článek?

12 komentářů:

  1. Báro všechno nejlepší k narozeninám. Mně číslo 25 čeká taky,ale ještě si nějaký ten rok počkám:)) Hezkou neděli přeji:)) Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší k narozeninám Baru :) S body 3,7,9,15,16,17,21 a 24 plně souhlasím :)) Hezkou neděli, TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  3. Taky Vodnář :) Tak gratuluji k půlkulatinám. themonica

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Baru,
    opozdene preji vse nejlepsi! Jsem rada, ze jsi sem dala svych "25", zase se zname o neco vic ;) Hezky zbytek vikendu, Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni,
      děkuji za pěkný komentář, můžeš se těšit na další články o mě, spíš o mém životě. Pěknou neděli. ;-)

      Vymazat
  5. čauky :)
    tak nejvíc asi nesnáším silonky :)
    včechno nej a už aby se dalo naboso :)

    pája

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!