ovarová polévka

Silvestrovská party bývá ve znamení různých pochoutek. I já jsem letos dělala jednohubky. Poprvé jsem zajišťovala občerstvení sama. Vyrobila jsem vynikající česnekovou a vajíčkovou pomazánku. Dále jsem využila ořechového Rondelé a jogurtového Almete. Kromě chlebíčků ale nesmí na silvestrovské tabuli chybět ovar. Po uvaření masa Vám ale zbyte vývar, který je dobré zužitkovat. Já ho využila k novoroční polévce, tedy skoro, uvařila jsem ji až dnes a tady je recept.



Ovarová polévka

Suroviny:
vývar z ovaru
zelenina do polévky
1 vajíčko
hrubá mouka (může být i krupice)
sůl, pepř


Postup:
Vývar zcedíme, pokud jsme tak již neučinili, a v hrnku přivedeme k varu. Mezitím si připravíme těstíčko na nočky. Vyklepneme do hrníčku vajíčko, osolíme, opepříme a přidáme hrubou mouku. Neřeknu Vám přesně kolik, ale buďte opatrní. Raději postupně méně než více, to by Vám taky v polévce mohly plavat kameny. Přidáváme mouku, až dosáhneme konzistence hustšího pudinku. No, sami uvidíte, když je mouky málo, nedrží už první nočky v polévce, a tak můžete ještě přidat. Při vytváření noků Vám pomohou dvě kávové lžičky a hlavně, polévka musí vřít. 


Po nočkách dáme do polévky zeleninu. Jakou máte doma, já dneska využila zeleninu na svíčkovou. A ještě asi deset minut vaříme. Nakonec zasypeme petrželkou, čerstvou nebo sušenou, a můžeme podávat!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!