i světlé výjimky se najdou

Dneska jen ve stručnosti, ale jsem natolik zalitá hřejivým pocitem, že se s Vámi o tom musím podělit... V pátek jsem byla cvičit a po cvičení jsem si dala sprchu a vše v pohodě, až doma, kde jsem si chtěla sepnout vlasy, jsem zjistila, že jsem nechala svou jedinou (měla jsem teď krátké vlasy) gumičku a sponky (které jsem si koupila před Vánocemi) nechala na věšáčku ve sprchách ve fitku. Byla jsem pěkně rozladěná, moje oblíbené sponky, ach jo... A protože jsme měly se spolubydlící na neděli domluvené další cvičení, skočila jsem si v sobotu ráno rychle k nám do drogérky a za pár kaček si koupila náhradní "výbavičku". No, co Vám budu povídat, nebylo to ono, ale když je nouze...



V neděli jsem ale byla příjemně překvapená. Když jsem vešla do sprch, uviděla jsem tam na tom věšáčku ty moje sponky na mé gumičce tak, jak jsem je tam v pátek pověsila. Moje srdce zaplesalo. Jupíííí....a už je mám ve vlasech! Proč to ale všechno píšu, protože v jednom z posledních článků jsem psala, jak se k sobě lidi v poslední době špatně chovají. A tahle skutečnost mi to mé zatrpklé mínění upravila, tak snad to nezakřiknu. Mějte se krásně a napište mi, co Vám naposledy zvedlo náladu a udělalo radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!