co přinesl Ježíšek

Předvánoční čas byl pro mě ve znamení zkoušek, testů a neustálého učení. Trvalo to téměř měsíc, tedy skoro celý advent, ale pak jsem si to užila plnými doušky. Přesně devaténáctého prosince pro mě začaly Vánoce. Nejprve nastal hon na dárky, ale ten, musím říct, nebyl tak šílený, protože jsem měla dárky vymyšlené, a pak už jsem jela pouze podle seznamu. Co jsem komu koupila tady vypisovat nebudu, ani to nemám nafocené, ale schovám si seznam, třeba pro inspiraci na příští rok. Dnešní článek bude ale o tom, co Ježíšek přinesl pod stromeček mě. Pánové, vy to můžete brát jako inspiraci pro své přítelkyně či maminky na dárky k svátkům a narozeninám. Dámy, vy se inspirujte třeba pro kamarádky či pro sebe. Ještě jedna poznámka, než začneme. Při focení mi došlo, že je škoda, že nedělám beauty blog, protože ty dárky tomu skoro nasvědčují. Ale teď už Vás nebudu napínat, tady jsou...




Od loňska už Ježíšek ví, jaké já mám požadavky na diář, potřebuju vidět celý týden a taky nechci, aby vážil půl druhého kila, a tak se letos trefil napoprvé. Nutno podotknout, že tento dárek je přesně ten, kterým se mi  dárce trefil do gusta. Líbí se mi barva a také diář potřebuji, už si neumím život bez něj představit.


Já jsem milovníkem hrnečků všech barev, tvarů a velikostí. Smůla u těchto darů je, že pak má člověk milion hrnečků a každý jiný. Ale svoji domácnost zatím nemám, tak si můžu užívat kafe z těchto koček bez výčitek.


Aby rty vydržely po celý rok pěkně vláčné, používám mátu. Doopravdy musím říct, že tento balzám na rty jsem si zamilovala ve Švýcarsku a od té doby jsem snad neměla jiný. V létě krásně chladí a v zimě pěkně pečuje, mohu tedy jen doporučit.


Mám ráda, když věci voní. Letos jsem dostala originální dárek - mýdlo do skříně. Pro mnohé může být přežitkem, ale mě to vykouzlilo úsměv na rtu. Je krásně zabalené, příjemně voní a ještě udělá parádu. Hned ho jdu strčit do komody.


A když už jsme u té komody, dostala jsem také něco pro zahřátí. Krásné měkké růžové ponožky. Plyšáky na nohy, co Vás zahřejí vždy, když potřebujete. Ponožky jsou takovým milým dárkem, který neurazí, všem se hodí a pokud zvolíte správnou barvu, tak i rozesměje.


Na nohy už mám a nyní něco kolem krku. Jde o oboustranný nákrčník, který je parádně šikorý, ale není mohutný, takže je velmi praktický. Když ho otočíte, je bílý s fialovými čárkami. Nejprve jsem si myslela, že takovou barvu nevyužiju, ale ono jo. Prima dárek pro mě, pro kámošku, pro kohokoli, kdo nemá rád, když mu fouká za krk.



Dále mě Ježíšek obšťastnil touto dvojicí svíček. Všichni v mém okolí ví, že jsem pyroman. Co jde, to zapálím. Prostě miluju teplé světlo svíček, tak mi tyhle krásky udělaly velikou radost. Nejdřív jsem se bála, že lístečky jsou jen celofánu, ve kterém jsou zabaleny, ale nee. Lístečky jsou na svíčkách, tak se na facebooku můžete těšit na fotku svíček v akci.


Dalším krásným dárkem byl tento jelínek. Jde o brož, takže ji mohu střídat s těmi, co už mám. Jen se bojím, že ji podobně jako ostatní otrhám o tašku. Neznáte někdo nějaký tip, kam dát brož, aby ji člověk sám neublížil? Díky předem za tip.


Kosmetikou člověk nikdy nic nezkazí, zvlášť když Vám ji dá Ježíšek dopředu vybrat. Ne, tady se musím smát, protože set z kuchyně Oriflame by údajně u babičky nechali už čert s Mikulášem, ale já jsem nebyla doma. A tak jsem je dostala na Vánoce. I tak mi udělala švédská kosmetika radost, těším se až vyzkouším rudou rtěnku i kouzelný kelímek s vůní černého rybízu.


Další darovanou kosmetikou byl balíček z la prairie. Jedná se o švýcarskou kosmetiku. Víc Vám k ní zatím neřeknu, protože jsem nikdy neměla tu čest ji vyzkoušet, ale cítím, že budeme zpřízněné duše, což se nedá říct o vztahu la prairie k peněžence.


Před Vánocema jsem magnetizovala flakón parfému, co mám doma a modlila se, aby mi Ježíšek nějaký donesl. Dostala jsem nakonec vůně hned dvě. Elizabeth znám, je to svěží lehká vůně zeleného čaje. S Bulgari Omnií se budeme muset teprve seznámit. Tady bych dala Ježíškovi dva bludišťáky za odvahu, přeci jen je parfém dosti věc vkusu a když se člověk netrefí, je to naprd.


Netrefit se mohl Ježíšek i tady, u laků na nehty. Mám ji trochu víc než je zvykem, tím spíš je složitější se trefit do odstínů, které zatím nevlastním. U těchto čtyř krasavců se to Ježíškovi opět podařilo. Tedy rozšířil mé řady a už se těším, až je natřu.


Když jsem se dala na vaření v Brně, postěžovala jsem si, že nemám k ruce pořádnou chňapku a že čína, co vařím, nikdy nechutná tak jako od maminky. I tyto hlasy byly vyslyšeny a pod balicím papírem byly schované chňapky vyrobené ze směsi bavlny a teflonu. Vypadají galakticky. K nim pak ještě do kuchyně přibyla sojová omáčka s radou, že teď už bude vše chutnat tak, jak má.


A to nejlepší nakonec. V létě jsem se zamilovala do Pandory, naše láska trvá a Ježíšek to ví. Proto mi přinesl náramek s třemi korálky, kde dva z nich jsou o mě dosti vypovídající - fotoaparát a kufr. Jsem všudezdejší a co můžu, to vyfotím. Prostě to sedí. Dále pak v krabičce trůní prsten, který se na mě od září usmíval ve výloze až do chvíle, než ho ulovilo to mé štěstí. Připadám si jako v Arabele, jen prstýnkem otočit...

...no, řekněte sami. Já musela být hodná. Letos se mi nestalo, že by se vyloženě netrefil do vkusu. A co vy? Co Vám Ježíšek přinesl? Vše, co jste si přáli nebo byste i něco vrátili?

2 komentáře:

  1. Nádherné věci jsi dostala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak byly ty Vánoce hektické, tak se povedly. A dárky, nemám slov ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!