cesta do IKEA...nikdy se nevrátíte s prázdnou

Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by nepodlehl jednoduchosti zboží IKEA. Když jsem bydlela v Plzni, tak jsem měla do nejbližšího obchodu docela daleko, ale v Brně je hnedka za městem, což je poměrně nebezpečné, nicméně musím říct, že se zatím držím. Po Vánocích jsem se rozhodla, že se tam zajedu podívat. Udělaly jsme si s kamarádkou pěkný podvečer. Nepobyly jsme tam nijak dlouho, ale i tak výsledek stojí za to. Docela jsem se držela, co myslíte?

Po Novém roce jsem začala v rámci školy chodit na stáž. Bohužel jsem se tam setkala s nevybavenou kuchyňkou, příbory tam prostě chybí. A protože jsem nechtěla nosit kovové z domova, protože jsem hlava děravá a určitě bych je někde zapomněla, pořídila jsem si v dětském oddělení tyhle krásné barevné příbory. Jsou roztomilé a za cenu 35 Kč věřím, že splní svůj účel.


Další praktickou položkou na seznamu byl koš na špinavé prádlo. Asi teď na úvodní koláži hledáte, kde ho teda mám. No, byla jsem líná za koš na špinavé prádlo dát dvě stovky a výš, a tak jsem se rozhlížela, až jsem narazila na tuhle barevnou tašku na zip. Je veliká, pojme toho hodně a jak jde zapnout, tak to nevypadá tak ohyzdně jako moje dosavadní nákupní taška s Douglas. Bydlím totiž na bytě s dalšími čtyřmi lidmi, a tak se snažím, aby je moje bytí tady neomezovala. Taška je skvělá, jsem s ní spokojená a stála celých 49 Kč.


A zbylé věci, které přistály v mém košíku byly spíše podlehnutím jejich kráse, no, řekněte sami...

hrnek na všechno, 29 Kč

svíčka s jablečnou vůní, 29 Kč

a na závěr, vzhledem k tomu, že je zkouškové, jsem neodolala hořké šedesátiprocentní čokoládě za neuvěřitelných 15 Kč, vzala jsem tedy pro jistotu hned dvě...



To jsou moje poslední nákupy z IKEA a jak jste na tom vy? Máte ji v dosahu svého bydliště? Líbí se Vám jejich design? Nebo naopak nechápete, co na ní všichni mají? Dejte mi vědět, těším se na Vaše názory.

10 komentářů:

  1. suhlasim odtial sa neda ist na prazdno! my sme tam boli pred par tyzdnami a tiez som si dobre nakupila :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pozvání na giveaway ;-)

      Vymazat
  2. Miluju Ikea! Můj pobyt v Plzni mi ale nedovoluje jezdit tam tak často jak bych chtěla. :-/ Mám podobné plastové příbory z Kauflandu, jsou skvelé. :-) Taška je praktická. Moc se mi líbí ten hrnek, mám takovou skleničku, jen je průhledná, taky z Ikea, ale musím uznat, že tento hrnek je mnohem hezčí. :-) Nejspíš tam budu muset vyrazit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty skleničky jsou také skvělé a dají se v nich připravit i horké nápoje, neprasknou, ale proč si nezajet do IKEA pro takto rozkošný hrnek, o důvod víc ;-) Měli ho ještě v barvě mocca, ale mě ta růžová prostě učarovala :-)

      Vymazat
  3. Já v brněnské Ikea přímo pracuju, takže odolávání je ještě těžší! :D Ale super věci jsi si pořídila. Na to dětské nádobí si taky brousím drápky, chtěla bych ty barevné mističky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mističky už doma mám, koupila jsem je před několika lety a jsou stále stejně krásné. Měli jsme i ty kelímky, které jsou perfektní na pikniky, asi si je ještě pořídím :-)

      Vymazat
  4. Ikea je silně návyková,to potvrzuju.
    My to máme do Brna necelou hodinku jízdy,tak si tam občas zajedem a ať jedem kamkoliv...do ZOO,na nákupy,nebo Brnem jen projíždíme,vždycky nakonec skončíme v Ikea.Na oběd,večeři,nebo jen zákusek a jak píšeš nikdy neodjedem s prázdnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen, že jsem naposledy neodjela s prázdnou, ale dokonce jsem poprvé vyzkoušela tu jejich restauraci, daly jsme si s kamarádkou jen kafe a čokoládový dort. Kafe bylo bohužel bez mléka, ale dort, ten byl famózní! Už se těším, až mi skončí zkouškové a já budu moci zase péct... :-)

      Vymazat
  5. Ty jo držela ses hodně dobře, já většinou odjíždím tak s miliardou věcí (a to bydlím kousek od Olympie :D :D ), ten koš na prádlo jsem loni řešila taky a nakonec to dopadlo tak, že mám takovou tu dětskou plastovou krabici se zavíráním na plyšáky. Spoďárům se v ní fakt líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držela jsem se kvůli rozpočtu, kdybych ho neřešila, bylo by to horší. V letošním roce se máme s přítelem sestěhovat, tuším, že budu odjíždět s miliardou... :-D

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!