Plzeň jak Brno

Vím, že mě asi hodně z Vás po přečtení nadpisu zavrhne, ale nerozčilujte se a čtěte dál. Nechci hanit ani jedno město, ani jedno není mé rodné, ale v obou dlouhodobě přežívám nebo jsem přežívala, a tak si dovolím tvrdit, že je mohu srovnat.


Brno mi přijde jako taková větší Plzeň. Není tu metro, jezdí tu tramvaje, trolejbusy, je tu poměrně dost zeleně, což je prima, protože se Vám může naskytnou pohled z tramvaje jako mně minulý týden, kdy jsem viděla si mezi panelákama hrát veverku. Slibovala jsem Vám článek o fauně, a tak tedy představuji zvířátka převážně z parku Lužánky, který je mimochodem veliký a krásný!

park Lužánky







V parku si hraje neuvěřitelné množství veverek. Dokázala bych se na ně dívat celé hodiny, škoda, že nás zima zahnala domů... Malá poznámečka, v Plzni jsem za celé tři roky tolik veverek neviděla jako za ono sobotní dopoledne...



To jsem zvědavá, kdo mi řekne, co je tohle za berušku?

 
A končíme kachničkami, které byly kouzelné, ale ne natolik jako plzeňské kachničky ve strouze, to místo mi chybí... a abyste měli přehled o tom, jak vypadá, tady je...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!