dvanáct za 2013

Na konci roku většina lidí kalkuluje, dávají si novoroční předsevzetí a vyhlíží, co jim přinese nový rok. Já se na něj těším, ale nejprve se s Vámi podělím o dvanáct nejvýznamnějších událostí toho letošního, pak teprve budeme moci zavřít knížku s číslem 2013 a vykročit vstříc novým zážitkům.




1.
V únoru jsem poprvé navštívila město karnevalu, Benátky. Nebyla až taková zima, a tak jsem si mohla zplna užít atmosféru, pouliční atmosféru, krásné masky, gondoly, ale také spoustu lidí, které bych tam nepotřebovala, ale tomu se člověk nevyhne. Popíjela jsem aperol spritz, pochutnala si na italské zmrzlině i capuccinu. 
 


2. 
V březnu jsem potkala lásku, která se mě drží dodnes. Bylo to neplánované, neočekávané, ale stojí to za to! Abych Vám poodhalila náš příběh, tak prozradím (třeba těm, kteří jsou zatím sami), že jsme se seznámili na internetu a jsme příkladem toho, že to funguje. 

3.
V květnu jsem si ošklivě poranila oko. V době, kdy jsem měla před státnicema a potřebovala jsem se učit. Bohužel tato událost má trvalé následky a musím o oko pečovat nadále. Vinníkem byl krásný puget, což ale není důvod pro to, abych už nedostávala květiny. Já je totiž miluju!

 4.
Viděla jsem korunovační klenoty. Ano, ty vznešené, o kterých jsem vyprávěla na Karlštejně při prohlídkách. Vystála jsem si na ně tří a půl hodinovou frontu, dvě minuty se na ně dívala a plna dojmů odešla s blaženým pocitem, že jsem byla blízko čtrnáctému století. 
5.
V červnu se udála další premiéra - okusila jsem atmosféru karlovarského filmového festivalu. Prohlédla jsem si město z blízka a je doopravdy krásné. Zatleskala jsem Hřebejkovi, vyfotila jsem si ho a vychutnávala si ty teplé červnové dny.
6.
Zdárně jsem ukončila mé bakalářské studium a odpromovala na zámku Kozel. Navzdory všemu bylo ve státnicový den mnohem krásněji než v den promoce, kdy jsme z obřadní síně odcházeli s fialovými rty. I tak jsem si všichni den moc užili a já viděla rodiče dojaté jako snad ještě nikdy.



7.
Uskutečnila jsem v létě několik výletů. Jeden z nich byl párový na Čertovo jezero na Šumavu. Byl krásný slunný den. Vyšlápli jsme si po červené sjezdovce až na cestu vedoucí k onomu jezeru. Zasmáli jsme se, dali si borůvkové knedlíky a do Plzně se vrátili skoro se západem slunce. Bylo to kouzelné.
8.
Před stěhováním z Plzně jsem objevovala její krásy i jejího okolí. Byla jsem na Radyni a ve Starém Plzenci. Z původně plánované procházky se vyvinula túra dlouhá asi dvacet kilometrů. V horkém letním dni to bylo v skutku namáhavé, ale přes to jsem si to užila.

9.
Stěhování do Brna bylo rozhodně silným zážitkem. Ostatně vše, co se točí kolem nástupu na magisterské studium, je velkým zážitkem. Příjimačky byly vyčerpávající, leč úspěšné. Hledání bytu náhoda, která se ukázala býti velmi příjemná. A stěhování? Nadvakrát, ale pořádně a se vším.
10.
Říjnový výlet do Třebíče. Šlo o romantický víkend, který se vydařil. Třebíč má krásné historické centrum. Je místem, kde se střetávají kultury a náboženství.
11.
Opět jsem začala psát blog. Díky této události můžete číst tyto řádky a sledovat mě nejen tady, ale i na facebooku. 

12.
Bourání. Opominu všechny příčiny a následky, ale zmíním ten pocit. Vnitřní pocit, kdy si uvědomíte, že auto je jen krabička, ve které nejste v bezpečí. Je to jen schránka, která ale není schopná Vás na sto procent ochránit. Dejte si do nového roku pozor, s kým do auta sedíte a i když jste jen jako spolujezdec, dávejte pozor na cestu. Pocit, kdy slyšíte skřípání plechů či plastů, není příjemný a rozhodně ve Vás zanechá stopu.

Vánoce jsou svátky klidu, které to celoroční dění uklidní. Osobně si je užívám, protože po tom všem cestování jsem s rodinou a mohu si užívat tu pohodu, kdy jsme všichni spolu. A závěr roku budu trávit s mým štěstím, ať už to bude kdekoli a za jakýchkoli podmínek, bude to takové, jaké si to uděláme. Stejně jako celý život. A tak žijte naplno a nechte se unést, žijeme přeci jen jednou.


2 komentáře:

  1. předcevzetí..?? český jazyk na tomto blogu pláče...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za upozornění, chyba je již opravena

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!