dění v Brně

Jak si tak chodím po Brně, to město se mi dostává pod kůži. Není to pivem ani městskou hromadnou dopravou, s nimi jsem se nesžila a určitě mi to bude dlouho trvat, ale jinak si zvykám velmi rychle. A vzhledem k tomu, že jsem tzv. všudezdejší, už tomu tady říkám "doma". Žiju si svůj obyčejný život, a tak Vás dneska seznámím jen s pár detaily z Brna....

...jednou jsem takhle jela do školy. Bylo mlhavo a já byla dost zamyšlená. Koukala jsem tupě z okna tramvaje, když tu najednou zjistím, že jsem měla vystoupit, ale dveře už byly zavřené, a tak jsem jela o zastávku dál. Klasika. Myslela jsem si, že dorazím do školy o pár chvil dřív a něco ještě udělám, ale nestalo se tak. Náhradou za to mi bylo objevení domu snů. Musím říct, že jsem nikdy o takovém neuvažovala, ale to ráno jsem měla prostě pocit, že ho musím mít. Byl zahalen do mlhy, šedivá omítka obejmutá barevným listím a jediné, co mi tam v tu chvíli chybělo, bylo jezero s ranní mlhou nad hladinou, no řekněte sami....


...další fotka je také spojená s cestou, tentokrát z práce. Šla jsem si takhle po ulici a vždycky jsem měla slabost k "novým" volkswagenům, k jejích oblým tvarům a bylo období, když jsem si byla naprosto jistá, že si jednoho dne koupím brouka. Ta doba je už dávno pryč, ale stále se mi ta auta líbí. Nikdy jsem si ale nevšimla, jak je jejich design promyšlený. Nevím, jak dlouho tomu tak je, ale oni mají své "W" i na světlech. Věděli jste to? Podívejte se....


...poslední dnešní obrázek se bude týkat exkrementů, tedy sáčků na ně. Po roce ve Švýcarsku jsem zvyklá na růžové nebo žluté pomocníky, které majitelé psů používají. V Čechách jsme zvyklí spíše na ty papírové, alespoň co jsem si mohla jako nepejskař všimnout. Ale v brněnském parku v Lužánkách jsem objevila další typ... klasické bílé igelitové, do kterých si v krámu dáváme housky nebo třeba rajčata, jen se přesvědčte...


Tak to bylo takové malé fotografické okénko do mého brněnského bytí, příště se můžete těšit na brněnskou faunu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!