podraz

Plány na večer mi "překazila" nabídka mé spolubydlící. Kdo by nešel zadarmo do kina, zvlášť v dnešní době, že? A protože v Brně jedu v módu "low-budget", tak jsem bez váhání přijala. Co bylo na programu? Podraz.

O filmu jsem asi nikdy neslyšela, vím, jsem barbar, ale já jsem v tomto směru konzervativní. Mám určitý počet filmů, na které se dívám stále do kola a které se mi neomrzí. Příklad? Lepší už to nebude, Vykoupení z věznice Shawshank a Nedotknutelní. Ale zpět k Podrazu. Kristý mi prozradila dva hlavní protagonisty a věčný spor, který je hezčí. No, shodly jsme se ;-)

Tématem filmu jsou podfuky a švindly. Dva hlavní protagonisté - Robert Redford a Paul Newman (náš favorit) se snaží oblafnout jedno velké finanční a politické zvíře. Jestli se jim to podaří, to Vám neprozradím, ale tady máte malou ukázku.

Film je zábavný, ale i dramatický. Má něco málo přes dvě hodiny, ale ty utečou jako voda. Doplněný je pak skladbami Joplina, které vnesou do děje svěží zvduch. Co Vám budu vyprávět, podívejte se sami :o)

foto: www.csfd.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!