přesun n°2

"Stěhování není nic potěšitelného, je to ohavnost sama." Hermann Hesse

Tak s tímto se naprosto ztotožňuji. Po tom, co jsem ve středu sbalila vše, co mi přišlo důležité a nepostradatelné, jsem zjistila, že čas plyne neuvěřitelně rychle a věci jsou jen maličkosti, které nám připomínají minulost.

Balení je nuda. A stěhovat se dvakrát během dvou týdnů je mor. Ale mám to za sebou a věřím, že mě to do Vánoc nečeká, i když o jedné variantě přemýšlím, ale nechci to zakřiknout, takže zatím mlčím. 
Nakonec jsem nějakým záhadným způsobem vše zabalila a přepravila se do Brna. Cesta byla také plynulá a bez větších problémů. Skoro by se zdálo vše ideální. Pravda, na bytě nemám tolik, úložného prostoru, kolik bych si představovala, ale nedá se nic dělat, už nebydlím sama.

První chvíle v Brně byly takové rozpačité, ale naštěstí tu hned na začátek nejsem sama, a tak jsem si mohla s Meniou posedět už v den příjezdu na zahrádce. Daly jsme si polívku a okusily Starobrno. Obě jsme se shodly, že Plzeň je Plzeň a nebudeme víc experimentovat, takže budeme popíjet víno. Nicméně, malé Starobrno Vám přinesou v půllitru a velké se podává v tupláku!!!

Na popisování dalších dobrodružství si ale budete muset počkat, jsem unavená jako kotě, takže pokračování příště... 

PS: Nějaké tipy, kam vyrazit v Brně?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!