přesun n°1

Zdravím Vás,

jak jsem slíbila, tak činím. Oč jde dnes? O můj přesun z Plzně a loučení se s ní. Předesílám, že to bylo náročné a nikdy bych neřekla, že mám tolik věcí :-)

Nejprve začneme loučením. Bylo to šílené, od úterý jsem každý večer někde trajdala a popíjela. V úterý s holkama z recepce, kterým jsem na rozloučenou připravila jednohubky s domácími pomazánkami, které byly řádně oceněny. Ve středu se konala tatarák party završena v Hifáči, kde kdysi začala moje hospodská kultura v Plzni. Viktorka hrála s Mariborem, skóre bylo příznivé, a tak se popíjelo dobře. Čtvrtek patřil rozlučce s Prazdrojem. Večer jsme zahájili Na Parkáně. Bylo mi řečeno, že pokud jsem tam nebyla, tak jakobych nebyla v Plzni. Další na programu byl Kamil Střihavka v samotném pivovaru. Mělo to svoje kouzlo a rozloučení bylo rozhodně stylové. A pátečení večer jsem strávila U Lízalky. Zvláštní název pro hospodu. A ještě podivnější je, že jsem ji měla téměř pod nosem. Tedy jak se říká, pod svícnem je největší tma. 

Balení bylo o mnoho legračnější! Ještě teď se válím na zemi smíchy. Jak se dá za čtyři roky zaneřádit byt, to bych nikdy neřekla. Že bych měla tolik věcí? Asi ano. Nejhorší je začít. Kde se má začít? Oblečením, kosmetikou nebo snad botami? Já začala botami. Pokračovaly laky na nehty a oblečení. A čím víc se plnily tašky, co jsem měla k dispozici, tím víc jsem zjišťovala, že se do nich nemůžu v životě vejít. Naštěstí, mám Kačenku. Je to zlatíčko, které mi půjčilo krabice a dokonce dodala i noviny na skleničky. Prostě bájo. Ještě jednou bych jí chtěla tedy veřejně poděkovat. Kačenko, moje milá, bez tebe bych to nikdy nezabalila! :-*

Balila jsem trochu v pátek, ale hlavně v sobotu a výsledek? Všechno jsem zabalila. Jak to vypadalo si můžete prohlédnout na fotkách.
Vyházela jsem spoustu věcí a přišla jsem o sklo u puzzlí, ale jinak to mám všechno a nyní mě čeká týden třídění, abych si to všechno nemusla odvézt do Brna, ani by to nešlo.

Tak to je konec vyprávění. Vítejte v mé realitě. Čeká mě náročných deset dní, během kterých se uvidím se spoustou lidí, znovu si zabalím kufry a odeberu se na druhý konec republiky. Máte se nač těšit!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!