Brno a já

Čas plyne a já jsem v Brně už déle než týden. Člověk by řekl, že to není nic extra, ale od té doby, co jsem se nastěhovala, spím jako dudek. Zdají se mi všelijaké sny. Například dneska v noci jsem připravovala nějakou směs na fatru - někomu jsem ukazovala, jak se štípe dříví a co je k tomu všechno potřeba. Ale k životu v Brně. Je tu hodně mladých lidí, konkurentů při boji o práci a dva mladí lidé mě tu navštívili tento týden. Bětka a Domča. Moc jim touto cestou děkuju. Obě jsem viděla v jeden den a byl to moc prima den. Díky!

A jak už to bývá, mé vyprávění je doplňěno obrazem, tak jdeme na to...

Brno...



 ... je město protkané autobusovou, tramvajovou ale i trolejbusovou sítí....


... je město, zatím, plné zelené trávy a kvetoucích květin...


... je město mojí momentální alma mater, Masarykovy univerzity...


... je město menších či větších stánků a tržišť....


... je město, kde i Plzeňští sládkové zanechali svou stopu...


... je město, kde má Bolek své divadlo...


... je město, nad kterým se tyčí katedrála svatého Petra a Pavla...


... je město, kde člověk nikdy není sám...


...je město, kde jsem se potkala s Bětkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!