malý velký tábor

Poslední dny ve Švýcarsku uběhly jako voda, a tak jsme se rozloučili deštěm, ostatně jak tomu bylo pokaždé, když jsem odjížděla, ta země brečela. Já jsem tentokrát ale jela jen "za roh" šest hodin do Le Vigeant. Místa, které je civilizaci vzdáleno asi jako Žleby, ale je stejně kouzelné. Bydlím taktéž na zámku a tak trochu si tu hrajeme na S tebou mě baví svět... Pamatujete si tu pohádku, byli tři hodný lidi...


No, realita je taková, že moje patnáctiletá sestra, jedna devatenáctiletá slečna a já se staráme o jedenáct dětí ve věkovém rozmezí od tří do třinácti let. Jsou to kluci i holky, a můžu Vám s klidem říct, že lepší antikoncepci jsem ještě neměla. Po pár dnech toho máme všechny i s prarodičema plný brejle a já osobně se těším do Čech! :-D


1 komentář:

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!