tak už jsme spolu rok

Dvanáct měsíců, padesát něco týdnů a tři sta šedesát šest dní a heleď, je to rok, co jsem napsala první písmenka na tyto stránky. Od té doby se toho docela dost změnilo, ale pořád jsou věci, které zůstávají stejné, což je strašně fajn! A jak ty první narozeniny oslavíme? Chvilku jsem přemýšlela, a pak mě napadlo jedno řešení - dalším zajímavým psaním a pro Vás čtením.


foto: www.morrigen.estranky.cz
Posledních několik dní se mi zdají velice zajímavé sny. Včera jsem zmínila ten o prasátku, ale sen z dnešní noci byl strašný. Možná bych ho mohla nazvat i noční můrou. Vzbudila jsem se spocená a bála jsem se jít i na záchod. Nevím, kam na ty sny chodím, neb před spaním poslouchám klidnou muziku nebo si čtu, ale co se mi to vlastně dnes v noci zdálo? Honil mě nějaký chlap. Tvář si nevybavím, ale byl jako šílený. Utíkala jsem chodbou, a pak jsem vpadla do nějakého pokoje, kde se ale bohužel nedalo schovat, takže jsem okamžitě začala shánět nějakou zbraň, jak bych mu odolala. Nejprve jsem se snažila držet dveře. Naprosto bez úspěchu. Poté jsem na ně házela věci. To také nepomohlo. Takže zašlo až na osobní souboj, který ale nebyl rovnocenný, protože on měl nůž. No, a vrcholem toho všeho byl někdo známý, toho si taky nevybavím, který to všechno s klidem sledoval opřený o zeď. No, děs, řeknu Vám!

Naštěstí den nebyl noční můrou. Od rána svítilo sluníčko. Nad jezerem se držel opar do ztracena, až jsem měla chuť se rozběhnout po hladině, jen kdyby to tak šlo... Tuto schopnost mi nahradil jeden fajn zážitek - kladné hodnocení. Každý je rád, když je jeho práce pěkně ohodnocena. Ve škole jsou to jedničky, v práci povýšení nebo prémie, doma je to pochvala, ale od dětí... Děti Vás obejmou. Udělala jsem totiž Yannickovi radost, když jsme změnila jídelníček oproti plánu. A místo žampionového rizota jsem udělala pyrohy. Olizoval se až za ušima! A druhým šplhnutím byla bábovka, od včera už druhá. Tentokrát to vypadá, že má rohy a že vydrží až do svačiny na konzervatoř :-D

V prvním článku jsem psala o "low budget" životě. A musím do této kategorii k průvodcům, instruktorům a studentům přidat i aupérky. :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!