něco se děje

Znáte ten pocit, když Váš mozek pracuje na plné obrátky a nemůžete ho vypnout? Kdy přemýšlíte i před spaním, najednou usnete, ale ten motůrek v hlavě neustále jede a když se probudíte, máte pocit, jako byste vůbec nespali? Tak přesně takto bych popsala svou stávající situaci. Jediný rozdíl, že místo přemýšlení mi spánek ničí noční můry!


Když mě o víkendu nebo v pondělí, už nevím, očuchávalo prasátko, dobrá. Tak to byl spíš takový sen k zasmání, ale také jsem se probudila leknutím. Nicméně od té doby se to stupňuje. Předevčírem se mi v hlavě přehrál souboj o přežití. O něm jsem Vám už psala - honil mě nějaký psychopat. A dneska to opět stálo za to!

Přišla jsem někam, původně to vypadalo jako prostředí s bílými stěnami, kde uprostřed stál pár, žena s mužem oblečeni do tmavě modrých kostýmů z benátského karnevalu, ale pak jsem uslyšela výkřik. Otočím se a proti mě se žene kráva. Za triko mě pověsila na hroudu dřeva a rozběhla se proti mě s dřevěným kůlem. Ve chvíli, kdy už mě měla probodnout jsem se probudila. Spocená. Vyděšená. A absolutně vyřízená. Zjistila jsem, že jsem spala tři hodiny a že mám před sebou ještě skoro celou noc, ale bála jsem se usnout, abych se nedočkala svého konce.

Ráno mi to nedalo a podívala jsem se snáře. Hledala jsem následující hesla: dřevo - kůl - kráva. A víte, co mi vylezlo?
Dřevo - sláva a užitek
Kráva - životní pohoda
Kůl - najdeš oporu a podporu
Rozumí tomu někdo? Kdyby ano, hoďte mi to do komentářů, neb já z toho nevyrozumím nic. A kdybyste měl někdo lék, jak se zbavit nočních můr, tak sem sním. Bohatě se odvděčím.

2 komentáře:

  1. No tak já mám poslední dobou taky pěkně šílený sny:-P Ale slyšela jsem, že když se ti zdá něco hrozného, tak se ve skutečnosti budou dít jen pozitivní věci;) Takže se v podstatě asi máš na co těšit;) Ivie

    OdpovědětVymazat
  2. jooooo, tak to je mazec!!!!:-D:-D....mně se teď nedávno zdálo, že jsme se s mojí rodinkou schovávali před nacisty a to tak, že jsme se převlíkali do umělohmotných panen!:-/:-D...taky psycho!:-)....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!