coucou

Haloooo, slyšíme se, tak super. Ano, jsem zpět po menší pomlce. Čerpala jsem inspiraci a užívala si života ve Švýcarsku. Možná to zní namyšleně, ale po středeční hodině francouzštiny jsem opačného názoru. Počet lidí ve skupině se neustále mění, přestože se počet hodin do konce semestru zmenšuje, ale co. Tento týden nás navštívil Chris. Charismatický chlap na první pohled. Rozhodně nevypadal na svých čtyřicet dva let a kromě prstýnku nic nenasvědčovalo že je to ženatý táta malé holčičky. Všechny tyhle věci bych mu jako chlapovi omluvila, neb byl vtipný...

Proč se přistěhoval do Švýcarska a proč zrovna do Neuchâtelu?
Ch: "Když v Neuchâtelu otevřete okna, vidíte strom. Když otevřete okno v Londýně, projede kolem autobus." K tomu dodal, že hledali se ženou místo na výchovu dětí a místo, které není mrtvé, tudíž daleko od civilizace! :-D

Nebýt Chrise, i tak bych měla postaráno o zábavu. Dneska jsem například byla svědkem debaty dvou deseti a jednoho osmiletého kluka, jak se baví o holkách a o pusách. Zatímco ti starší už řešili, kdo s kým a že pusa normální a jakože polibek. Tak ten mladší: "Polibek? Fůůůj, degolas!" :-D

Dlouho už jsem Vám nepsala o východu slunce, že? No, poslední dobou se probouzím, než zazvoní budík, třeba třikrát, takže můžu sledovat celý vývod od tmy, až po zlatou trávu. Ano, když tu vychází slunce a první paprsky se opírají do té právě narozené zeleně, získá zlatou barvu, až by člověk věřil, že má na zahradě Děda Vševěda.

A abych nezapomněla. Zítra se otvírají brány žlebského zámku. Jelikož tomu nemůžu být přítomná, pojedu stylově na zámek, no spíš hrad, tady! ;o) Tak se těšte na další vyprávění. Ale já jdu teď už na kutě, abych na ta dobrodružství načerpala sílu.

Tak tedy zdar a sílu, najdeš v sýru! (Tady ve Švýcarsku ten pozdrav úplně mění svůj charakter :-D)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!