chacha,chichi,chocho...béééééééé

Už ráno bylo jasné, že tento den nebude stát za nic. Víte, proč? Protože mě neprobudilo sluníčko. Ano, při pohledu z okna se mi chtělo obrátit na druhý bok, zalézt pod peřinu až po uši, nejlépe si pustit muziku do uší a nechat se unést zpět do říše snů. Bohužel realita byla jiná, práce volala.


Osmý březen byl výjimečný nejen tím, že se jedná o mezinárodní den žen, ale také proto, že jsem zjistila, že jsem totálně neponaučitelná. Momentálně bych strašně moc chtěla být chlap a mít v hlavě krabičku na nic. Pak by bylo všechno mnohem jednodušší, ale já jsem žena, které obě hemisféry pracují naráz, kdy nevlastním tlačítko vypnout a kdy nutně potřebuji propláchnout hlavu. Ani vypnutí ani průplach nejsou možné, neb by byly navždy, takže mi nezbývá, než zatnou zuby a vydržet.

Nejhorší je ten strach, strach z neúspěchu. Je jako koule na noze...Přesně těmito třemi slovy bych ho definovala. Ať už se jedná o úzkost z prostředí, z hmyzu, z lidí nebo prostě jen o nervozitu před nějakou událostí, vždycky si to člověk s sebou táhne jako kouli na noze nebo jako hovnivál svou kuličku.

A jaká je možnost útěku? Přátelé...ano, ti by Vám měli pomoci. Někteří budou mít soucitná slova, někteří Vám poradí nějaký fajnový film nebo muziku a někteří Vás vytáhnou z nory ven a udělají s Vámi velké věci - opijí Vás, rozesmějí Vás,...odvedou Vám myšlenky.
Další variantou je pití o samotě. To bych osobně nedoporučovala, protože by o Vás někdo mohl říct, že jste alkoholik. Nebo by Vás to mohlo chytit, a to pak člověka zničí víc než strach.
A jednou z posledních variant je utápění se v tom. Rochnění se ve smutných písničkách, v ponurých filmech a temnotě.


A jak jsem na tom já? Dneska budu ještě trochu smutnit, ale od zítra, to Vám slibuji, už budu zase to sluníčko, které energii dává, nikoli bere. A kdo jste dočetli až sem, přeji Vám dobrou noc, dobrý den a doufám, že Vás příště rozesměji ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!