půlrok je tady!

Čas je relativní. Někdy se nám zdá, že se loudá jako šnek, ale když se nad ním zamyslím, letí jako splašený, jakoby mu někdo zaplatil...


...dnes je to na den přesně šest měsíců, co jsem přijela do domu k jezeru. Tehdy už byla tma stejně jako dneska. Čekalo na nás voňavé sýrové fondue a příjemný večer na terase. Rozdíl je, že dneska jsem večeřela kachní prsa se zeleninou a uvnitř, přeci jen se teplota drží ještě pod nulou.

Mám za sebou víc jak polovinu svého pobytu v zemi helvétského kříže. Mám za sebou jeden semestr v jazykovce a dva pobyty v Čechách. Ještě jeden mě čeká, a pak velké balení. Buď si budu muset koupit ještě jeden kufr, nebo tady půl věcí nechám :-D

Takže, pozvedněme sklenku nebo co máte po ruce, ať už víno, vodu, čaj nebo kafe, a připijme na tu spoustu fotek, na ty známosti a hlavně na ty zkušenosti, co mě již potkaly a co mě teprve čekají! Santé!

2 komentáře:

  1. To je luxusní fotka... je to fotka, ne? :D no každopádně boží :) Člověk by neřekl, že jsi tam už tak dlouho.. Doufám, že se za chvilku už uvidíme ;) Zee

    OdpovědětVymazat
  2. jo, je to fotka,...bubliny, bubliny, bubliny,... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!