pondělní ráno

Ne, vždy je první den nového pracovního týdne negativním zážitekm. No, vemte si třeba dnešní ráno v Gorgier. Na první pohled by se zdálo, že sněží, ale při snídani, když jsem seděla naproti oknu, zpoza šedivých mraků vystrčil nos růžové flek. Pak se začal zvětšovat, pomalu ale jistě se tvar kruhu naplňoval.

Postupně celé městečko se zahalovalo do růžové barvy. I hory zdvihající se nad Gorgier se oblékly do červánkové barvy. Sníh, který stále všude  leží, se blyštil v paletě růžové a oranžové. Jak slunce vystrkovalo nos, měnilo barvu v oranžovou, až se nakonec na hladině jezera objevil žlutý odlesk. Studená žlutá barvy, jindy mrazící, dnes vnášející teplo do našich domovů.





Trochu jsem se dnešního rána děsila, neb jsem byla večer plná energie, nechtělo se mi spát. A jak jsem tam brouzdala po netu, po youtube.com, narazila jsem na jeden strašně starej song - Gorillaz. Nebylo by na něm nic tak zvláštního, kdybych ho asi tak před deseti lety nepouštěla na školní besídce či něčem podobném na staré kazetě, ve walkmanu, ke kterému byly připojené bedničky. :-D aneb zpátky do pravěku! :-D

A teď již hurá do práce, takže hezký týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!