pátek

Poslední únorový pátek byl jako jarní den. Probudilo mě pohlazení slunečních paprsků a celý den jsem nechala dům dýchat - všechna okna byla otevřená dokořán. Vzhledem k tomu, že tu zítra začínají jarní prázdniny, člověk by očekával nějaký sníh, ale pro ten už si budou muset dychtivci na hory. V Gorgier jsme udělali zimě definitivní "pá, páá".


Celý den byl poměrně akční. S klukama jsme se domluvili, že odpoledne vyrazíme ven. Chtěla jsem jet na hřiště, které je ještě za zámkem, no, ne za rohem :-D Kluci si chtěli vzít kola. Řekla jsem si: "Proč ne, je to docela daleko, takhle tam budeme rychleji." To jsem se ale spletla. Pánové byli líní ujít asi čtyři sta metrů od baráku! No, alespoň jsme se projeli. Nevěřili byste, jakou radost může udělat houpačka osmi a desetiletému chlapci...


A po demonstraci radosti přichází demonstrace beránků, jara, krásného zakončení dne, co si pod tím představíte...


A informace na závěr, od soboty do soboty budu nyní na svém českém číslo, leč pozor, stále v zahraničí! ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!