když děti umí rozesmát

Dnešní den byl zpočátku nerudný, zamračený a pro mou hlavu bolaví. Mnozí vědí, že když mě bolí hlava, ten den není nic moc, nejsem aktivní, nejsem veselá, prostě nic se mnou není. Nevím, zda to bylo tak zamýšleno, nicméně kluci mi tu náladu spravili a odpoledne už mi bylo dobře aneb když děti léčí a umí rozesmát.


Když jsem otevřela ranní dávku zpráv, nestačila jsem se divit. Rozesmála mě francouzská ministryně zdravotnictví slovy: "Batolata, penzisté, nemocní lidé a bezdomovci jsou v současných extrémních mrazech obzvláště zranitelní a měli by se vyhýbat pobytu venku." Jako by říkala: "Bezdomovci, venku je zima, zůstaňte doma." No, chuděra, média na ní nenechala nit suchou, to se prostě nedělá a člověk takového postavení by si měl dávat pozor, co na svůj blog píše, takže palec dolů.

Palec nahoru naopak dostávají kluci Pringallovi, kteří dneska zářili celý den. Krom toho, že byli doopravdy hodní, tak mě bavili...

Yannick si měl uklidit lego do přepravek. No, co je nenapadlo, rovnou se do těch krabic nasoukat. Proč by tam dávali lego, když se tam mohou složit sami, hm? Takže dobrou půlhodinu se bavili jen tím, jak se soukali do a zase vysoukávali z přepravek. Pak si oba vyzkoušeli, jaké to je mít na sobě dvě přepravky, jednu nahoře a druhou dole. U toho měli skvělé komentáře a kupodivu jim nevadilo, že je fotím.

Odpoledne, když přišli ze školy, si mě definitivně pro dnešek získali. Byla jsem ve svém pokoji, už ani nevím, co jsem dělala, nicméně jsem měla namířeno do kuchyně, když Yannick utíkal z obýváku se slovy, ať se nedívám a neposlouchám, že pro mě chystají krátké představení. Byla jsem zvědavá, co to bude. Udělala jsem si kafe a v tom přišli. Prý: "Zavři oči, musím se připravit." Byla jsem poslušná divačka, oči jsem zavřela a nepodváděla jsem. Když jsem je otevřela, nestačila jsem se divit... jen teď lituji, že jsem neměla foťák po ruce...

Yannick měl na nose klaunský nos a Maxim falešné brýle s plastovým nosem a knírem. Nejprve jsem si musela vyzkoušet barevné brýle, abych viděla, že Yannickův nos je fialový. Pak mi zahráli na zhruba deset nástrojů, bez not, jen tak improvizace, o to větší to byla sranda. A závěrem byly nečekaná uklouznutí a různé přeřeky. No, nova by mohla závidět!

A už teď jsem zvědavá, co mě čeká zítra a o víkendu, ale už je pozdě, takže dobrou noc a těšte se na další vyprávění ze života české au-pair ve slovensko-francouzské rodině, která bydlí ve Švýcarsku :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!