falešný den zamilovaných

Svatý Valentýn je anglosaský svátek, který byl pomocí globalizace a margetingu zneužit a byla vytvořena stvůra dohánějící spoustu lidí na pokraj zhroucení. Již týden či dva před čtrnáctým prosince můžete vidět srdíčka ve výlohách, červené a bílé doplňky a už chybí jen slogan: 3,2,1...milujte se!

Já osobně považuji za den zamilovaných, dle české tradice, první máj. Ano, Karel Hynek Mácha byl klasik, a toho bych se držela... Takže, čtrnáctý únor je jen dalším dnem v kalendáři. A jak jsem jej strávila? Skvěle, prací a večer jsme si dali fondue. Odpoledne mě políbila múza a když jsem všude viděla ta srdíčka, neudržela jsem se...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!