23

A je to tady! Můj narozeninový den doslova a do písmene, před dvaceti třemi lety se v jedné z pražských porodnic ozval do sobotního rána můj pozdrav. Ve čtyři ráno jedenáctého února léta páně tisíc devět set osmdesát devět jsem začala žít svůj život. A od té doby to stojí za to!


1989 - začala jsem chodit a proběhla Sametová revoluce, já byla tou dobou někde na návštěvě v Mladé Boleslavi

Pár let jsem přeskočila, přeci jen si toho moc nepamatuji z této doby :-D

1993 - stala jsem se občankou České republiky a tou dobou jsem již chodila do školky. Pamatuji si, jak jsem měla nejraději, když mě vyzvedával děda. Pak jsem totiž šli po ulici, drželi se za ruku a schválně bourali do lamp veřejného osvětlení a značek našima rukama.

1995 - šestiletá Barča nastoupila do první třídy. Seznámila se v lavici s Kerol Šandovou a hned si holky slíbily, že budou kamarádky. A těmi jsou dodnes. Téhož roku se brali moji rodiče na zámku v Hořovicích, z té veselky mám jednu fotku, kde tančím s bratrancem a nemám jeden přední zub. Myslím, že je zamčená v trezoru. :-D

1997 - v září se mi narodila sestřička. Áááá, už nejsem sama. Budeme si hrát a o všechno se dělit. No, nebylo to vždy růžové, ale jsem ráda, ségra, že Tě mám!

No, pár dalších let přeskočím. Přeci jen se jednalo o léta základní školy. V tuhle chvíli si nepamatuji žádný výraznější moment, který by si zasloužil místo tady.

2004 - ukončila jsem základní školu a vydala se po neúspěšných přijímacích zkouškách na gympl do Prahy na Manažerskou akademii do Berouna. Tohoto roku nelituji, poznala jsem pár lidí, naučila jsem se psát všema deseti a vyhrála jsem boj nad panem Svobodou.

2005 - začátek čtyřletého pobytu v Praze, lépe řečeno Na Zatlance. Skvělé čtyři roky s lidmi, kteří se dneska nacházejí na nejrůznějších místech světa a se kterými jsem stále v kontaktu. Čtyři roky, během kterých jsem poznala spoustu profesorů, kteří ovlivnili můj život, ať už pozitivně či negativně.

2009 - maturita. Konec čtvrťáku, ve kterém nás nejnáročnější profesor před maturou nechal být a ve kterém nás jiní honili. Rok, kdy jsme se po čtyřech letech rozutekli každý jiným směrem, ale nejprve jsme to zapili u Terky na chatě. Nezapomenutelné zážitky, kdy jsem jela nakoupit do Mimoně s Ivošem, který měl seznam napsaný lihovkou vzhůru nohama na holém břiše :-D
Téhož roku jsem nastoupila na vysokou do Plzně. Noví lidi - nové zážitky, a tahle show ještě neskončila!

2010 - první sezóna na Žlebech. Po dvou na Karlštejně proběhla změna prostředí, lidí a vůbec celého systému. Ne vždy to bylo super a pozitivní, ale zvládli jsme to a letos to bude naše společná již třetí sezóna. Kdo spočítá všechno to víno? :-D

2011 - přišlo rozhodnutí o přerušení studia. Řekla jsem si: "Zkusím něco nového." A tak se stalo, že jsem v půlce srpna změnila své působiště. Posunula svou tečku na mapě o osm set kilometrů na jihozápad a svou komunikaci přeložila do francouzštiny.
Byl to perfektní rok, kdy mi na začátku odjela Zuzka do Francie. Byly jsme ale v těsném online kontaktu, a tak nám těch pět měsíců uteklo jako voda. Líp jsem se poznala s Baruškou a dokonce jsme spolu podnikly trip do Prahy na N.O.H.A. Nemůžu zapomenou na paní ve vlaku, co své dceři po telefonu vysvětlovala, že vůbec nevadí, že se jí zlaté lodičky k těm puntíkovaným šatům nehodí, ale jsou pohodlné. A nakonec jsem poznala na zámku Baruš s Adél. Téda, holky, na začátku bych neřekla, že si toho spolu tolik užijeme!

2012 - slavím své dvacáté třetí narozeniny. A víte co? Tento rok bude perfektní, neb jsem vždycky chtěla mít na dresu 23, protože ji nosil Michael Jordan! :-D No, zatím je jen únor a už se toho událo docela dost, ale ještě je většina přede mnou. A co od něj očekávám? Že mě potká láska, že si užiju super prázdniny, že se vrátím do Čech, že oslavím skvělé Vánoce doma a Silvestra na zámku. Že to není podrobné? A co já vím, co se stane?! Lidi, žijme přítomností, protože k čemu jsou nám plány na deset let dopředu, viz Básníci, když nás zítra může přejet auto?

A nakonec bych chtěla všem poděkovat za přání. Děkuji za velké množství obálek během tohoto týdne. A věřím, že Vás nezklamu! :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!