Ženy, které nenávidí muže

by - 1:37

Vím, že Stieg Larsson svůj první díl z trilogie Milénium nazval opačně, tedy "Muži, kteří nenávidí ženy", ale i tak jsem po shlédnutí stejnojmenného filmu měla pocit, že by to mohlo být i naopak. Dál už jen Ti, kteří snesou trochu odhalení děje...

Vždyť základ toho filmu tkví právě v tom. Je tam také dost scén, které to potvrzují. Každopádně to byl druhý film, který jsem ve Švýcarsku viděla, a ani tentokrát můj odhad nebyl špatný a kápla jsem na dobrou notu. Zaplatila jsem pro mnohé nepředstavitelných 17chf (cca 350Kč) za lístek a vychutnala si celých sto padesát osm minut filmu plus přestávku (opět mi přišla zcela zbytečná, asi si na ni nikdy nezvyknu). Dalším z postřehů je, že během té doby jsem se nepodívala na hodinky, což je u mě rarita a tím pádem i plus pro filmaře!


foto: tower.com
A o tom, že film chci vidět ještě jednou jsem byla přesvědčená už o přestávce, takže další plus. Nicméně, pokud se rozhodnete na to jít do kina, jděte raději na lačno, protože mnohé scény jsou dosti surové a slabší povahy by to nemusely udržet.
A o co vlastně jde? Podle názvu, o ženy a o muže. Podle titulu knížky, o holce s tetováním draka. Ve skutečnosti jde nejen o tu slečnu, ale také o investigativního novináře (což se mi líbilo), a nakonec o spory a tajemství v rodině. Je pravdou, že občas ty výslechy připomínaly spíše Vraždy v Midsomeru, ale to zvládnete a celkový dojem stojí za to!

Je škoda, že jsem po filmu neměla dost času na přemýšlení, protože jsem počítala minutky a neuchatelské schodiště jsem musela zdolat během dvanácti minut, abych se dostala domů posledním vlakem, ale ani toho nelituju. Z kina jsem šla nabitá dojmy a vizuálním adrenalinem a nakonec jsem si ho užila na vlastní kůži. Byla jsem tak dobrá, že z Arkád (pro neuchatelské) jsem byla ve vlaku za sedm nebo osm minut. Ce n´est pas mal, pas du tout! Ale teď již z pohodlí domova můžu konstatovat, že si ráda tu trilogii přečtu, i když je to plán pravděpodobně na dobu někdy po státnicích, tedy rok 2013. :-D

Tak a teď již dobrou noc, ať můžu být zítra také akční! Vlastně dneska! :-D

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!