vyčnívat z řady

O tom se tvrdí, že se to nevyplácí, ale na druhou stranu, proč nebýt jedineční? Výjimeční? Zajímaví? Zvláštní? Protože by to společnost neunesla.


Dneska jsem četla článek o tom, že skupina mladých lidí v Praze dodrželi dnešní No Pants Subway Ride. A co se stalo? Hned o tom píši noviny a také o tom, jak budili nejen pozornost, úsměvy, ale i pohoršení. A proč? Protože vybočovali z řady. Nedrželi hubu a krok. A tak je tomu bohužel v Čechách i dvacet let po revoluci, kdy se trochu rozvázaly společenské konvence a už se mohou partneři stejného pohlaví registrovat, i tak na ně většina lidí bude koukat skrze prsty. Je to smutné. Včera jsem jela podzemní lanovou dráhou v Neuchatelu. Do vagónu ke mě nasedl chlap. Byl vysoký, měl odhadem dobrých sto devadesát centimetrů, kozačky jako Elien v Pelíškách, legínky, třpytivé rukávy od trika mu koukaly z kožešinového kabátu, který měl kožené rukávy. To vše doplnil kabelou přes rameno. Byl dobře oholený - měl bradku. Hlavu měl vyholenou kromě kohouta, který vpředu přecházel v patku. A víte, co se dělo? Když jsme vystupovali z vagónu, lidi na horní stanici koukali na MĚ!! :-D Já jsem naproti němu měla džíny, kecky, kabát a v rukou nákupní tašky, tedy nic zvláštního.

foto: linkuj.cz

Takže, až příště potkáte naháče nebo zajímavě oblečeného člověka, neodsuzujte ho jen pro to, jak vypadá nebo pro to, co na sobě nemá. ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!